Trying A Full Face Of Japanese Drugstore Makeup

Safiya Nygaard
Safiya Nygaard

HELLO FRIENDS!! i hope you enjoy part 3/3 of our japan series!! and thank u for understanding that i was totally out of it this past week, i'm trying to get back to more regular posting in July! love u guys

Pred 2 mesiacmi
somalley416
somalley416

Safiya Nygaard what’s your skincare routine your face is flawless!!

Pred 20 dňami
ItzGladysL YT
ItzGladysL YT

Safiya Nygaard Chinese/Korean makeup next?Just a suggestion!

Pred 22 dňami
Zumar Afzal
Zumar Afzal

U look like kawaii doll👌👍😗😗

Pred 24 dňami
danielle renee
danielle renee

Safiya Nygaard r

Pred mesiacom
Gin Brooks
Gin Brooks

This vid is causing me to really regret not buying more makeup in Taiwan. They have both Korean and Japanese makeup in their drugstores, which I did a lot of experimenting with but I didn't stock up! KATE(tokyo) is by far the best foundation I have ever used, also CanMake makes amazing powders. All which I am nearing the end with. Entertaining vids lady! Love them!

Pred 9 hodinami
Makenna Owens
Makenna Owens

Maybalyn cusion foundation is not just Japanese exclusive

Pred 21 hodinou
kemicalromanc15
kemicalromanc15

I def DO NOT need to contour my nose lol. To much nose - but yes you're suppose to make your nose look more slender.

Pred dňom
Jessica Zimmer
Jessica Zimmer

"We can't come back! This is the only chance I've got!" And buying Ty the ear cleaner. I love you so much, Safiya. Thanks for being you.

Pred 2 dňami
gabrielle semmy
gabrielle semmy

her talking is satisfying lmao

Pred 2 dňami
Lizika Marrée-Mills
Lizika Marrée-Mills

i love how respectful you are of trying the Japanese looks

Pred 2 dňami
Hott two
Hott two

🇨🇭看美女露点私㊙️视频加微信号hot5383🇨🇭🇱🇮是通过过分奋斗yu

Pred 3 dňami
Monica Gil
Monica Gil

As pink as a ham

Pred 3 dňami
Rahazy ARMY
Rahazy ARMY

Nose contour ruined the video 🤢

Pred 3 dňami
Rahazy ARMY
Rahazy ARMY

After watching Mr sunshine, I’m not a big fan of Japan anymore....

Pred 3 dňami
Zainab Ali
Zainab Ali

I love the eyeliner trick I think saf you should do it more often

Pred 3 dňami
Saloni Agarwal
Saloni Agarwal

You have the best content ever lol

Pred 3 dňami
Ina Orozco
Ina Orozco

kawaiiiii

Pred 4 dňami
Sarah Donahue
Sarah Donahue

I use eyebrow scissors. I’m in the U.S. and I bought them at a Walgreens. I got them in a Kiss brand eyebrow care kit with tweezers, mini razors, Mimi combs, and stuff like that. I mainly use the scissors and tweezers, though.

Pred 4 dňami
Lucia Fiero
Lucia Fiero

SO much better than the 7/11 makeup. Except... I don't need to tell you the nose contour needs work.

Pred 4 dňami
Narcissistic Unicorn
Narcissistic Unicorn

This was honestly so cute and pretty on you! You always look gorgeous though, so I guess I've already got that bias :')

Pred 4 dňami
ほし
ほし

I screamed when I saw nyannyan, Any Akb wotas here?

Pred 4 dňami
Mochii모치이
Mochii모치이

What app did you use to translate the photo? Or the product?

Pred 4 dňami
Juliana Valera
Juliana Valera

1:51 CAMILA CABELLO'S SONG NEVER BE THE SAME IS PLAYING!!!!

Pred 5 dňami
Maja Rodecka
Maja Rodecka

Not rude but why did rin rin have a mask in all the makeup clips I'm confused 😕x

Pred 5 dňami
hana dul set
hana dul set

u look so cute !!

Pred 5 dňami
Taamz Heart
Taamz Heart

looks so good on her omg

Pred 5 dňami
Taamz Heart
Taamz Heart

pink shadows that doesn’t look like pink eye is great

Pred 5 dňami
Valeria S
Valeria S

To make your nose contour look nice you just should pick up less product and build it up continually without stripes or spots because it's impossible to blend the intense stripe nicely and softly And just make it less wide then everything will look fine

Pred 6 dňami
teeRaw
teeRaw

What’s the translating app?

Pred 6 dňami
Sujatha VK
Sujatha VK

Madly in love with Saf and her videos 😍

Pred 6 dňami
F R A N C I N E F E R R E R
F R A N C I N E F E R R E R

U look cute

Pred 6 dňami
allthingsbeautiful95
allthingsbeautiful95

Obsessed with these videos.. also obsessed with my everyday mascara from Daiso and i love it! Only costs me $2.80 in Australia :)

Pred 6 dňami
Chicken wings
Chicken wings

She looks so cute the contacts the blush everything

Pred 7 dňami
Rosesnow Fall
Rosesnow Fall

You should try to follow a cosplay makeup tutorial

Pred 7 dňami
Limi V
Limi V

The whole thing ended up looking much better than I thought it would, except for the foundation which seemed to be the wrong color

Pred 7 dňami
Cherie Yin
Cherie Yin

Omg the flow fushi eyeliners are actual bomb!!! I stock up on those every time I go to Japan!!! You should go to Shanghai and try different Chinese street foods!!

Pred 7 dňami
Aida Kero
Aida Kero

Serif konjovic

Pred 7 dňami
Aida Kero
Aida Kero

Narodna muzika

Pred 7 dňami
Dezirae Valentina
Dezirae Valentina

Literally me every time I try and contour my nose 😂😭 👃

Pred 7 dňami
Jordyn Estrada
Jordyn Estrada

Omg saf that foundation looks him on you

Pred 8 dňami
kasvi sikka
kasvi sikka

Gimme a dollar every time Safiya says “in general”

Pred 8 dňami
ÃRÎ'S ŴØÑDÊRLÃÑD
ÃRÎ'S ŴØÑDÊRLÃÑD

Am I the only one that couldn't help but ONLY pay attention to the background music when it showed them back at the store

Pred 8 dňami
nicoleTheCrafty 295
nicoleTheCrafty 295

Saf look sooo cute! My name is like safiya’s mine is shaffy.. lollllppp!!

Pred 9 dňami
Maddy More
Maddy More

“So, we didn’t miss our plane.” Tyler*off camera* nope! 😜 I love you both

Pred 9 dňami
Mikayla Marinelli
Mikayla Marinelli

Safiya... Safiya.... That foundation is too yellow for you...

Pred 9 dňami
_yay_ yay
_yay_ yay

It’s September now and she has gained another million subs

Pred 9 dňami
Hirona Kato
Hirona Kato

Yeah... We don't like really long eyelashes, like the ordinary "white" makeup is too strong and flashy for our faces. That's long eyelashes, for us.

Pred 9 dňami
Saira Hashmi - Riverside PS (1281)
Saira Hashmi - Riverside PS (1281)

Is it just me that thinks her eye look scary

Pred 10 dňami
CrazyAwesomeScene
CrazyAwesomeScene

You’re supposed to put the contacts in new solution and let them set for at least 8 hours. It’s dangerous to just put them in your eyes straight from the packaging. Please look up circle lens care before you try them please. If mistreated or used incorrectly you can seriously damage your eyes.

Pred 10 dňami
Alejandra Alvarez
Alejandra Alvarez

Shot out for Namie Amuro at 1.35 YAAAS

Pred 10 dňami
Elizabeth Carlton
Elizabeth Carlton

Those eyebrow trimmers were such a bad idea for me....lol

Pred 10 dňami
Eve Moore
Eve Moore

please dont use colored contacts from random places, you could get an eye infection!

Pred 10 dňami
Puppy Cheerleader
Puppy Cheerleader

I swear when Safiya said “That’ll do scissors !” It sounded like Tilly/Alice from season 7 Once Upon a Time.

Pred 10 dňami
SUPERNOVA
SUPERNOVA

You know what, u look beautiful its good stuff I guess !!❤

Pred 11 dňami
Hui Yi Chung
Hui Yi Chung

Baby lip.

Pred 11 dňami
Cindy Lee
Cindy Lee

3:00 😂😂😂😂 479 text who has that many texts lol...

Pred 11 dňami
Ama Bout
Ama Bout

check out this channel called happyplacetogether, they are good and deserve more subscribers this channel is awesome too

Pred 13 dňami
gayivistro
gayivistro

I love Safy's eye make-up. Really looks like anime eyes.

Pred 13 dňami
SugarcubeLauren
SugarcubeLauren

Omg hey :D I have downturned hooded eyes, and I hate them but Japan seems to like them according to this video (at least the droopy part) so I'm happy now ;u; We always love what we don't have I guess

Pred 15 dňami
SugarcubeLauren
SugarcubeLauren

Tbh I prefer Asian makeup, always have. It's so pretty and natural. Though I could be bias since I just find asian features prettier than american one's in the first place.

Pred 15 dňami
SugarcubeLauren
SugarcubeLauren

Omg that girl is literally so CUTE. Why do I find asians so attractive and adorable

Pred 15 dňami
Blocktopia8
Blocktopia8

I have some cushion maybelline foundation, and yeah. It didn’t last long. The thing in America that’s similar to the one on the video is maybelline dream cushion

Pred 16 dňami
Eunice Lam
Eunice Lam

this make up looks sooo good on you

Pred 16 dňami
ASMR Urban Relaxation
ASMR Urban Relaxation

PLEASE DO A TYLER EAR CLEANING VIDEO!

Pred 16 dňami
真中しおり
真中しおり

キャンメイク cannmakeは中高生に人気

Pred 16 dňami
真中しおり
真中しおり

私も東京行きたい 英語わからないけど… 日本のコスメ使ってくれるの嬉しい😆💕

Pred 16 dňami
No Name
No Name

Full Face of H&M Make-up please!!😍

Pred 17 dňami
flowerSeop99
flowerSeop99

you look absolutely adorable!! I definitely would love to see you incorporate a bit of this style into your daily make up routine! Absolutely love it! xx

Pred 17 dňami
Nightcore Music
Nightcore Music

I can't tell if RinRin is a loli or not

Pred 17 dňami
Ruochen Wang
Ruochen Wang

you actually so pretty, and i like your videos so much

Pred 17 dňami
the artistry the elegance
the artistry the elegance

japan (and korean) make up trends are always so cute, western makeup is so boring to me now, so samey and too heavy i wish under eye blush would become trendy here 👀

Pred 17 dňami
TheFullmastee
TheFullmastee

great video! that droopy eyeliner look suits you!

Pred 17 dňami
CoversByHailey 101
CoversByHailey 101

Safiya’s background😂

Pred 18 dňami
Erica Billings
Erica Billings

The T's are silent in the word "vignette". Wow.

Pred 18 dňami
Erica Billings
Erica Billings

I subscribed, btw. :)

Pred 18 dňami
Erica Billings
Erica Billings

YOU DO REALIZE, THAT THOSE WHO HAVE **NATURALLY** THICK, DARK, ALREADY WAXED/PLUCKED TO A PERFECT SHAPE**eyebrows, don't(!) fucking need MORE shit on them! So, why do you fuck with yours?

Pred 18 dňami
Sokol Kailea
Sokol Kailea

When she put those eyebrow trimmers to her Eyebrows I literally had a heart attack

Pred 18 dňami
Kitten Lover
Kitten Lover

Why did the Japanese girl (I forgot her name) wear a mask?

Pred 18 dňami
heyitskimu
heyitskimu

+pvrpl313 nah, i stayed in tokyo and polution's not that severe

Pred 8 hodinami
pvrpl313
pvrpl313

Polution is also a reality there

Pred 21 hodinou
heyitskimu
heyitskimu

Aleicia Zhu nah it’s just a fashion trend in asia lolol covering half your face makes you look more mysterious and such

Pred 12 dňami
Aleicia Zhu
Aleicia Zhu

She might be ill. People from Asian countries (or least East Asians countries) often wear masks when they're sick. I could be wrong, tho

Pred 18 dňami
Sophie Robins
Sophie Robins

11:36 “that came in hard and fast” that’s what she said

Pred 19 dňami
その心笑ってるね
その心笑ってるね

What I was using as a nose shadow is eyebrow powder. Because it uses translation, it may be funny

Pred 19 dňami
Queenie Ahmayda Abantas
Queenie Ahmayda Abantas

Try korean makeup too😊

Pred 19 dňami
fla la
fla la

Love this✨

Pred 20 dňami
loupy ta
loupy ta

why long introduction

Pred 20 dňami
James Pellosma
James Pellosma

13:21 Safiya "IDK about that..."

Pred 20 dňami
Estelle Nuutinen
Estelle Nuutinen

That phone background tho😂😂😂

Pred 21 dňom
Meghan Bradley
Meghan Bradley

I'm making it my goal to watch almost all of her videos before she hits 6 million

Pred 21 dňom
Damaris Ownby
Damaris Ownby

i love that you used cards against humanity for the mirror stand.I also loved the video its a bit of a change :)

Pred 22 dňami
Kate Maloney
Kate Maloney

Cat eye, dog ear

Pred 22 dňami
Rebecca Kilby-Leahy
Rebecca Kilby-Leahy

I laughed at the blood sensation bit because it actually does say that. 血 (chi) means blood

Pred 23 dňami
Hdhyfh Cghhcj
Hdhyfh Cghhcj

Nice wallpaper lmaoo😂😂

Pred 23 dňami
Luka_Miku_ Rin
Luka_Miku_ Rin

When Saf said "Rin Rin" I instantly thought of 'Rin Kagamine' from vocaloid... XD

Pred 24 dňami
Noir Noir
Noir Noir

Hi Safiya, love your contents as always. Please try a Korean make up tutorial next. I think you would look great!

Pred 24 dňami
Alejandra Alvarez
Alejandra Alvarez

The cushion foundation is THE INVENTION. I have a few and you waste less product and the end result is like more refined.

Pred 24 dňami
Stephanie Edwards
Stephanie Edwards

10:05 ‘it looks like highlighter with out the shimmer ’ HIGHLIGHTER IS LIQUID SHIMMER!!!!

Pred 25 dňami
Anjela Joy Endino
Anjela Joy Endino

I know this is late, but I recently into your videos, that is why I am only commenting about this. But please try also some korean type of make-up. I know it’s a bit almost the same as the japanese look, but I hope you still try and try to compare or figure out the differences between korean and japanese look. Thank you.

Pred 25 dňami
Lexie Lynndale
Lexie Lynndale

*satin*

Pred 26 dňami
Yoongles Bangtang
Yoongles Bangtang

Colour contacts usually sting for me too girl

Pred 26 dňami
O.L. Chung
O.L. Chung

looked really doll-like and a lot younger than your regular makeup looks (in a good way)

Pred 26 dňami
Dinda Larastya
Dinda Larastya

I luvvvv so much this look!!

Pred 26 dňami
Koushikidas Das
Koushikidas Das

Hi I really love your vedio

Pred 26 dňami
Er Ra
Er Ra

I died at 12:35 when I heard "In My Blood" playing in the background.😱

Pred 26 dňami
Mohammad Rahman
Mohammad Rahman

O Oh Oh m Oh my Oh my g Oh my go Oh my god Oh my go Oh my g Oh my Oh m Oh O

Pred 26 dňami
Andrea Corona
Andrea Corona

Ever since I saw this video, that's the area I concentrate my blush on because it's so cute!!!

Pred 27 dňami
lady.sarah. bug
lady.sarah. bug

OMG. I would die to go to this store!! 😍🥰😍

Pred 27 dňami

Ďalej