No video

Troye Sivan - Dance To This (Official Audio) ft. Ariana Grande

  • Zverejnené Pred 7 dňami

    TroyeSivanVEVOTroyeSivanVEVO

    trvanie: 3:54

    “Dance to This” feat. Ariana Grande available now:
    TroyeSivan.lnk.to/DanceToThisID

    Pre-order ‘Bloom’ exclusive vinyl & merch TroyeSivan.lnk.to/BloomID
    Download the official Troye Sivan app for access to exclusive content, early access to tickets + more TroyeSivan.lnk.to/OfficialApp

    Lyrics:
    Young ambition
    Say we’ll go slow but we never do

    Premonition:
    Seeing me spending every night with you

    Yeah under the kitchen lights
    You still look like dynamite
    And I wanna end up on you
    Don’t need no place to go
    Just put on the radio
    You know what I wanna do

    We can just dance to this
    Don’t take much to start me
    We can just dance to this
    Push up on my body
    And you know we’ve,
    Already seen all of the parties
    We can just dance to this
    (We can just) We can just dance to this

    [ARIANA]
    Dear beloved
    Bring those 501s a bit closer, bit closer
    And dear my lover
    Do that thing we never do sober, sober

    [BOTH]
    Under the kitchen lights
    You still look like dynamite
    And I wanna end up on you, yeah
    We don’t need no place to go
    Just put on the radio
    You know what I wanna do

    We can just dance to this
    Don’t take much to start me
    We can just dance to this
    Push up on my body
    And you know we’ve,
    Already seen all of the parties
    We can just dance to this
    (We can just) We can just dance to this

    I don’t want to sleep tonight
    I just want to take that ride yeah
    I don’t want to sleep tonight
    I just want to take that ride yeah

    We can just dance to this
    Don’t take much to start me
    We can just dance to this
    Push up on my body
    And you know we’ve,
    Already seen all of the parties
    We can just dance to this
    We can just dance to this
    Don’t take much to start me
    We can just dance to this
    Push up on my body
    You know we already seen all of the parties
    We can just dance to this
    We can just we can just dance to this
    Follow me!
    www.troyesivan.com
    twitter.com/troyesivan
    sv-film.net/us/troye
    instagram.com/troyesivan
    facebook.com/troyesivan
    troyesivan.tumblr.com
    © 2018 Universal Music Australia Pty Ltd.
    vevo.ly/WAcHlk

    Troye  Sivan  Dance  To  This  EMI  Recorded  Music  Australia  Pty  Ltd  Pop  troy sivan  troy  sivann  Ariana  grande  arian  grand  dance to this  dance  dnce  to  this  bloom  blooom  pop  my my my  no tears left to cry  no tears  youth  wild  blue neighbourhood  blu  dangerous woman  

Nereen Mallari
Nereen Mallari

Omg. I love you both so much, you can't even imagine. I've been waiting for this collab for years. Finally, my baes together in one song. I'm so happy. 😍

Pred hodinou
KYSS ARDEN
KYSS ARDEN

Dear God, please make Ariana X Zayn some day

Pred hodinou
bitch you bore me
bitch you bore me

The Collab i never knew i needed.

Pred hodinou
Elle Rose
Elle Rose

ughh this is my dream song 😍

Pred hodinou
n.kay
n.kay

this is a bop bye

Pred hodinou
DonYordi Engineer
DonYordi Engineer

Love this song, good dance vibes🎶 !! I Remastered this version, listen to it on my own YT channel and comment your thoughts about it! ♥️ #WeNeedMoreMusicLikeThese 😍

Pred hodinou
Sara Brandão
Sara Brandão

💕🍃

Pred 2 hodinami
MajLife :D
MajLife :D

Jeez, This is... I don't know what this is!!!!!! 😍👌👌👏

Pred 2 hodinami
Kamil Cichanowski
Kamil Cichanowski

A summer BOP. 🔥🔥

Pred 2 hodinami
Andy Sivan
Andy Sivan

💜💙💚💛❤️

Pred 2 hodinami
Jomir
Jomir

This is so hot

Pred 2 hodinami
Aryann Gourcuff
Aryann Gourcuff

Is anyone else reminded of Björk’s Heirloom, from Vespertine?

Pred 2 hodinami
jepoken
jepoken

Listen I love troye, but why is he just mumbling at the beginning lmao

Pred 2 hodinami
A Channel Name
A Channel Name

listening to this everyday. idk it gives me these calm, romantic vibes and makes me feel so happy

Pred 2 hodinami
documentaire reportage TV
documentaire reportage TV

C'est génial 👌👍

Pred 2 hodinami
Heaven
Heaven

It sounds like perfect strangers

Pred 3 hodinami
Nadiatul Nurhaziqah
Nadiatul Nurhaziqah

I CANT STOP LISTENING TO THIS AAAAAA IT'S TOO AMAZING

Pred 3 hodinami
Ariana Grande collection
Ariana Grande collection

DANCE TO THIS

Pred 3 hodinami
수만
수만

2:33

Pred 3 hodinami
Jadyn Sanzone
Jadyn Sanzone

I'm so ready to hear this live already 😍🤙💕

Pred 3 hodinami
Solange Silva Serra
Solange Silva Serra

Brasil loves u❤

Pred 3 hodinami
lorecami1
lorecami1

Troye already i want to see you dance this song

Pred 4 hodinami
Izzy A.
Izzy A.

This is the collab I never thought I needed

Pred 4 hodinami
lpslittle_leo5
lpslittle_leo5

*WHY DOES TROYE HAVE THE FACE OF AN ANGEL ON THE COVER?!*

Pred 4 hodinami
lorecami1
lorecami1

i wait the video...

Pred 4 hodinami
JalenScott
JalenScott

When Ari, Troye and Tori all took time off and are all coming back around the same time 🙌🙌🙌🙌

Pred 4 hodinami
Douglas França
Douglas França

Oh God 😍 I love you Troye and Ariana ❤️😍🇧🇷

Pred 4 hodinami
danaeeh
danaeeh

💫amaze💫

Pred 4 hodinami
Yellow Roses
Yellow Roses

make a song with Billie Eilish ♡

Pred 5 hodinami
Damla Er
Damla Er

arianaaaaaaaa😙😙😙😙😙😙

Pred 5 hodinami
Hello Hi
Hello Hi

Troye & Ariana, beautiful human beings 💖

Pred 5 hodinami
Rix Morales
Rix Morales

Been _dancing to this_ since *FOREVER!*

Pred 5 hodinami
Margherita Moonlight
Margherita Moonlight

This so beautiful i love i love

Pred 5 hodinami
Karolina Szczepanowska
Karolina Szczepanowska

Fuckin Awesome Troye n Ariana. You Guys did great job. ILYSM

Pred 6 hodinami
Nishamae Cariaga
Nishamae Cariaga

😍😍😍

Pred 6 hodinami
MyGon
MyGon

Such a perfect harmony. Love you Both. 👍🏻

Pred 6 hodinami
Alice Cooper
Alice Cooper

Want a video asap

Pred 6 hodinami
instinct trio098
instinct trio098

is he gay?

Pred 6 hodinami
Mattia Iseppi
Mattia Iseppi

😍

Pred 6 hodinami
Amelia Kazmierczak
Amelia Kazmierczak

Poland?

Pred 6 hodinami
ivanrujo
ivanrujo

MY FAVE OF 2018

Pred 7 hodinami
Fantasy
Fantasy

I'm having dance to this, bed and the light is coming on repeat💛💜 Who else??

Pred 7 hodinami
Kessy Stone
Kessy Stone

I ve had to sing this one too ,.... it s so relaxing :)))

Pred 7 hodinami
hun
hun

One of the best songs ever!Ly both ❤️

Pred 7 hodinami
Melanie Benjamin
Melanie Benjamin

Me likey.😍😍😍😍

Pred 8 hodinami
grateful.
grateful.

this is the only song that " relaxes my soul " . i promise .

Pred 8 hodinami
Jutrosity
Jutrosity

IM NOT DANCING AHHHHHH GOD WHY (oof not God)

Pred 8 hodinami
Ria Xa
Ria Xa

I was thinking about a collab like this way before

Pred 9 hodinami
Bàrbié Official
Bàrbié Official

Grt collab💓

Pred 9 hodinami
Nicolas
Nicolas

He was inspired by the holy Queen Janet while making this song, I can def feel the vibe 👐

Pred 9 hodinami
Romy loves Ariana
Romy loves Ariana

i love this so mucchhhh

Pred 9 hodinami
Sulaiman Bah
Sulaiman Bah

good to here

Pred 9 hodinami
Priya Nijjar
Priya Nijjar

Ari's voice is awesome!!!😍😍😍😍

Pred 9 hodinami
MarkGranted
MarkGranted

THE LEGENDS!

Pred 9 hodinami
Angie
Angie

This song is literally amazing ❤❤❤💖

Pred 9 hodinami
Kya
Kya

https://youtu.be/MrMAfMbZ(Omg) 😁😍

Pred 9 hodinami
Jacinth Perry
Jacinth Perry

This song is better than the light is coming

Pred 10 hodinami
Filing Your Taxes
Filing Your Taxes

Major Big Time Rush vibes at the beginning lmaooo

Pred 10 hodinami
Liam McFarland
Liam McFarland

2:33 I’m pregnant

Pred 10 hodinami
fodin naniole
fodin naniole

J'aime bien

Pred 10 hodinami
ari grande
ari grande

this video deserves more views!!

Pred 10 hodinami
Enchantingbjiscool _YT
Enchantingbjiscool _YT

[Verse 1: Troye Sivan] Young ambition Say we'll go slow but we never do Premonition See me spendin’ every night with you [Pre-Chorus: Troye Sivan] Oh, yeah, under the kitchen lights You still look like dynamite And I wanna end up on you Oh, don't need no place to go Just put on the radio You know what I wanna do [Chorus: Troye Sivan] We can just dance to this Don't take much to start me We can just dance to this Push up on my body, yeah You know we’ve Already seen all of the parties We can just dance to this We can just, we can just Dance to this Dance to this We can just dance to this [Verse 2: Ariana Grande] Dear beloved Bring those 501s a bit closer, bit closer And dear, my lover Do that thing we never do sober, sober [Pre-Chorus: Troye Sivan & Ariana Grande] Oh, yeah, under the kitchen lights You still look like dynamite And I wanna end up on you (yeah) Oh, we don't need no place to go Just put on the radio You know what I wanna do [Chorus: Troye Sivan & Ariana Grande] We can just dance to this Don't take much to start me We can just dance to this Push up on my body, yeah You know we've already seen all of the parties We can just dance to this We can just, we can just Dance to this Dance to this We can just dance to this [Bridge: Troye Sivan with Ariana Grande] I don't wanna sleep tonight-night-night-night-night I just wanna take that ride I don't wanna sleep tonight-night-night-night-night I just wanna take that ride [Chorus: Troye Sivan with Ariana Grande] We can just dance to this Don't take much to start me We can just dance to this Push up on my body, yeah You know we've Already seen all of the parties We can just dance to this We can just... We can just dance to this Don’t take much to start me We can just dance to this Push up on my body, yeah You know we’ve already seen all of the parties We can just dance to this We can just, we can just Dance to this [Outro: Troye Sivan & Ariana Grande] Dance to this, love Dance to this We can just, dance to this Dance to this, dance to this We can just dance to this I don't wanna sleep tonight-night-night-night-night I just wanna take that ride I don’t wanna sleep tonight-night-night-night-night I just wanna take that ride We can just dance to this I don't wanna sleep tonight-night-night-night-night I just wanna take that ride I don't wanna sleep tonight-night-night-night-night I just wanna take that ride We can just dance to this I don't wanna sleep tonight-night-night-night-night

Pred 10 hodinami
_ pastel _
_ pastel _

I love how their voices are so relaxing

Pred 11 hodinami
Donovan H.
Donovan H.

If this isn’t a hit and doesn’t play on the radio 24/7 like Pharrell - Happy I’m gonna be pissed

Pred 11 hodinami
Farhah Adibah
Farhah Adibah

Really love it 😍

Pred 11 hodinami
C Jia Ming
C Jia Ming

YESSSSS. THE VIBES! 😍🍃

Pred 11 hodinami
dina farhanah
dina farhanah

its a vibe🔥

Pred 13 hodinami
Camille Houston
Camille Houston

ARI AND TROY🖒💖😍

Pred 13 hodinami
Ruben Morales
Ruben Morales

*Hey Troye Sivan, Did you like my video where I draw Ariana Grande?* 😍😱

Pred 13 hodinami
Ruben Morales
Ruben Morales

I hope you can see it. 🙏

Pred 13 hodinami
Emma Tenembaum
Emma Tenembaum

Ariana's birthday is next week. Sign her B-day Card here and share with true fans only https://www.wishyoo.com/card/2350

Pred 13 hodinami
Camila Castillo
Camila Castillo

LO AMOOOO

Pred 13 hodinami
물태팬덤
물태팬덤

줗아! 최고!

Pred 13 hodinami
Gurparshad Singh
Gurparshad Singh

BANGER !

Pred 13 hodinami
james vardy
james vardy

Oml this song gave me chills. I am in love ❤❤😍

Pred 13 hodinami
Nayla T
Nayla T

T R O Y E K I N G 👑

Pred 13 hodinami
Princess Becky
Princess Becky

Best summer song of 2018!! ♥️🎵

Pred 13 hodinami
Nayla T
Nayla T

Prefiero "Dance to this" que "The light is coming".

Pred 14 hodinami
Shin Ern Khoh
Shin Ern Khoh

GOSH I LOVE C0LLaBS d0 mOR3 plEAS G0SH I cANT eveN TYpE

Pred 14 hodinami
Olivia Madril
Olivia Madril

Is this the new fire??🔥💖

Pred 14 hodinami
Jenna Rodriguez
Jenna Rodriguez

Love the catchy lyrics, the peppy tunes and the amazing collab...good vibes for a party!!🖤

Pred 14 hodinami
LegendBTV
LegendBTV

I decided to do my very first vocal cover on that song, and while I sound nothing like Troye, he is a great singer. I hope my cover is alright. https://youtu.be/qMosg17a7TU

Pred 14 hodinami
Autumn Black
Autumn Black

Im so proud of Troye oh my god

Pred 15 hodinami
STARLAND Veva星艦
STARLAND Veva星艦

do you like bart baker ɷ◡ɷ.

Pred 16 hodinami
Angelo 19212528
Angelo 19212528

I THINK TROYE SHOULD COLLABORATE WITH LORDE.... I LOVE THIS COLLAB BUT WITH LORDE JUST IMAGINE....ITS GONNA BE GREAT

Pred 16 hodinami
Candice Edwards
Candice Edwards

yesssss ari

Pred 16 hodinami
AG M
AG M

Im crying it surpassed the views on Bloom...

Pred 16 hodinami
Chad Knipe
Chad Knipe

The vibe and beat are bom

Pred 16 hodinami
Kameryn Robinson
Kameryn Robinson

Are we getting a music video??

Pred 17 hodinami
Ixa Gaming :P
Ixa Gaming :P

Ari + Troye ♡♢♡

Pred 17 hodinami
Toni Schneider
Toni Schneider

I am soooo in love with this song. I think that's the best song I've ever listened to. Not even lying 😅 so obsessed.

Pred 17 hodinami
Fatima's crazy life
Fatima's crazy life

Damnnnnnnnnnnnnn😍🔥🔥🔥

Pred 18 hodinami
Kyle George
Kyle George

ISSA VYBE!!! 😍

Pred 18 hodinami
Music
Music

Repeat 😍😍😍😍

Pred 18 hodinami
Leandra Do Shawn
Leandra Do Shawn

Loveee

Pred 19 hodinami
Trindell Kiñ
Trindell Kiñ

In my opinion this song is wayyyyy much better than Bed.

Pred 19 hodinami
Edwin Reynoso
Edwin Reynoso

Loves troyes voice in this song

Pred 19 hodinami
Edwin Reynoso
Edwin Reynoso

In loveeeee

Pred 19 hodinami
leolopidon 976
leolopidon 976

why is the best louder than the singing

Pred 19 hodinami
Iggy
Iggy

Getting huge Pet Shop Boys vibes off this 😍 love love love it 💞💞💞💙💙

Pred 19 hodinami
greta garletts
greta garletts

legends

Pred 19 hodinami

Ďalej