No video

The Internet - Come Over (Official Video)

  • Zverejnené Pred 7 mesiacmi

    TheInternetVEVOTheInternetVEVO

    trvanie: 4:59

    The Internet's "Come Over" is taken from the new album HIVE MIND - out now
    Get it everywhere: smarturl.it/hivemindalbum?IQid=youtube
    GIFs from the video: giphy.com/theinternet
    Director: Syd
    Production Company: Freenjoy
    Executive Producer: Nathan Scherrer
    Executive Producer: Jeff Kopchia
    Producer: Tiffany Suh
    Commissioner: Bryan Younce
    DP: Bryant Jansen
    Editor: Syd
    Production Designer: Danielle Merendino
    Lyrics:
    Hello
    Hey
    You at home right now?
    Nah, not yet
    Hit me up when you get home
    Call me when you get home
    Like 15 minutes
    You busy later?
    Just keep me posted
    I’ll probably be at home honestly
    Call me (x3)

    Know you wrong
    But ‘sho you right
    Home alone
    For the night
    I can turn you on
    With my dirty mind
    Say I won’t
    Worth a try
    Puppy love
    Butterflies

    Made you blush
    You made me smile
    What you want
    Baby you decide
    Why we grown
    Wasting time

    You’re beautiful babe
    You’re really something
    Stylin’ I gotta say
    T-shirt designer jeans
    You got me open
    Filled with emotion
    Living in ecstacy
    Just want you next to me
    I’ll bring the champagne
    Don’t turn me down babe
    We can play simon says
    Or watch TV in bed
    Wake with the sunrise
    Sleep in it’s alright
    Ain’t even gotta sex

    Mmm but, I know what you like
    Baby
    Can I come over, come over
    You’re wasting your time
    Baby

    If you just let me come over babe
    If you just let me come over babe

    Know you wrong
    But ‘sho you right
    Home alone
    For the night
    I can turn you on
    With my dirty mind
    Say I won’t
    Worth a try
    Puppy love
    Butterflies
    Made you blush
    You made me smile
    What you want
    Baby you decide
    Why we grown
    Wasting time

    Steve..
    If you just let me come over babe
    If you just let me come over babe

    Know you wrong
    But ‘sho you right
    Home alone
    For the night
    I can turn you on
    With my dirty mind
    Say I won’t
    Worth a try
    Puppy love
    Butterflies
    Made you blush
    You made me smile
    What you want
    Baby you decide
    Why we grown
    Wasting time

    (DIAMOND RANG$)
    Aye yo you call yourself being rude to me?
    Fuck you too you lil…
    You lil broke, yo-

    These bitches want diamond rings
    Birk bags and other bling
    I just don’t feel the same
    Vanity’s not my thang

    These bitches want diamond rings
    These bitches want diamond rings

    Follow The Internet:
    internet-band.com
    facebook.com/theinternetmusic
    twitter.com/intanetz
    instagram.com/theinternet
    smarturl.it/theinternetapple
    smarturl.it/theinternetsptfy
    #TheInternet #ComeOver #Vevo #RandB #VevoOfficial

    Columbia  Come Over  R&B/Soul  The Internet  

Michelle Provencher
Michelle Provencher

AAH AND HAYLEY LAW'S ICONIC HAIR

Pred 2 hodinami
Michelle Provencher
Michelle Provencher

I can relate to Quinta in this video

Pred 2 hodinami
brandi a
brandi a

3:26 tho! Turn that stupid ass shit down! You see Kolisha upstairs tryna goddamn meditate. You playing these piercing ass solos and shit! Fucking up the whole vibrations! *silence* 😂😂😂

Pred 22 hodinami
Willow Walker
Willow Walker

Lmao 3:26

Pred dňom
Shaheera James
Shaheera James

My nigga was that QUINTA?!?

Pred dňom
Sofi Gomez
Sofi Gomez

Danny, if u reading this, i luv u sm

Pred dňom
Our Mother's Way
Our Mother's Way

omg when he opened the door i nearly died lmaoooo

Pred 2 dňami
monica johnson
monica johnson

Love the video, my stomach hurts!! Awesome ass video!!

Pred 2 dňami
Diamond Hill
Diamond Hill

4:40 she's cute😍

Pred 2 dňami
Caleb Jones
Caleb Jones

goooddd asssss vibesssss

Pred 2 dňami
II Killmonger II
II Killmonger II

Can we take a moment to appreciate the black queens in this video tho

Pred 3 dňami
Aristhetic
Aristhetic

*THANK YOU.*

Pred 3 dňami
Flora Nogales
Flora Nogales

i'm straight as hell but that crop top had me questioning my sexual orientation.

Pred 3 dňami
hope dean
hope dean

I want Syd's jeans WHERE DO I GET THEM

Pred 3 dňami
ElTioRic
ElTioRic

My thing is I want a whole movie based around this premise, al la Boyz in the Hood, I’d love to see Sid in this primary role n a film genre that doesn’t have a huge LGBT fan base.

Pred 3 dňami
Susie thee Blacc Unicorn
Susie thee Blacc Unicorn

Syddddd so finee

Pred 4 dňami
Cartier Aikens
Cartier Aikens

why did i think all the light skin jawns was the same person? lol

Pred 5 dňami
anne chidebemoba
anne chidebemoba

butch vibes anyone

Pred 5 dňami
Jermal The Black Dog
Jermal The Black Dog

I can feel the Aaliyah vibe in this

Pred 6 dňami
valen miller
valen miller

Check this remix tho https://soundcloud.com/whenursad/rude-ft-the

Pred 6 dňami
JinjiPeach
JinjiPeach

I want Steve so bad

Pred 6 dňami
gabi lavender
gabi lavender

Every body in this video is so damn fine. And I already have a daughter.. but my ovaries.. now I want like 5 more. Lordy.

Pred 6 dňami
zeb g
zeb g

That crop top though

Pred 7 dňami
Christina Cahill
Christina Cahill

all my love to this band

Pred 8 dňami
Donice Chappell
Donice Chappell

guy on the guitar.. is hot lol

Pred 8 dňami
Erica Shepard
Erica Shepard

Is that jayden smith

Pred 8 dňami
Thamsanqa Biyela
Thamsanqa Biyela

Steve gay?

Pred 8 dňami
Vegan Hea
Vegan Hea

😂🤣🤣🤣😭

Pred 9 dňami
jonaroxmass 20
jonaroxmass 20

Ayyyye that girl on the stairs use to go to my highschool. That’s so jiggy

Pred 9 dňami
3KAYOWA
3KAYOWA

HAYLEAUUUUUUUU

Pred 10 dňami
Saturday Onafa
Saturday Onafa

3:26 Garcon turn that stupid ass shit down You see Chloeisha up there trying to goddamn meditate you playing these piercing ass solos and shit fuckin up the whole vibrations Dead! lol

Pred 10 dňami
FLoAtiN PRINCESS
FLoAtiN PRINCESS

syd makes me wanna question my gender

Pred 10 dňami
Isabella Ramirez
Isabella Ramirez

Wait so is she gay or not?!.. It's a girl singing isn't it?! Is she singing to the curly hair girl.?! I'm confused.. Who is this singer?! Is she gay or its a gay song?! So many questions lol

Pred 10 dňami
Ticking Clocks
Ticking Clocks

The lead singer is a lesbian, her name's Syd, and yeah she's singing to the girl. The lyrics are gender neutral tho.

Pred 8 dňami
Marvin Noonan
Marvin Noonan

Love the song and video. Rock on...

Pred 10 dňami
Fany_Popany
Fany_Popany

We just don't deserve this song but... ok

Pred 12 dňami
Bi Amore
Bi Amore

A LARGE?!?!?!

Pred 12 dňami
Jenny Valadez
Jenny Valadez

Steve lacy man🙈💓💞💗👊🏼

Pred 12 dňami
Kendra B.
Kendra B.

Play yo shit Steve!! 😘😘😍😍

Pred 12 dňami
Tyeler Brown
Tyeler Brown

QUINTAAAAAA !!!!

Pred 12 dňami
Pink Haired Chick
Pink Haired Chick

"You're playing these piercing ass solos and shit, fucking up the whole vibrations" I'm dead

Pred 12 dňami
Khaiah Mann
Khaiah Mann

"Fucking up the whole vibration!" Lol

Pred 12 dňami
louise belcher
louise belcher

hot

Pred 12 dňami
ZA S
ZA S

2:47 박완규

Pred 13 dňami
gabriela alonso
gabriela alonso

Fat Albert vibes idkk

Pred 13 dňami
Angel Johnson
Angel Johnson

Anyone the colorful things are on Matt's wall is called?

Pred 13 dňami
Holdup Artist
Holdup Artist

Steve Lacy: next big producer, the dude is such an inspiration

Pred 13 dňami
Funky Panther
Funky Panther

Song track is tight had no idea this was on some gay stuff

Pred 14 dňami
Jose Miguel Macias Vocar
Jose Miguel Macias Vocar

Steve the next Eddie Hazel

Pred 15 dňami
Alison Preston
Alison Preston

Steve's Mac Miller Poster 2:55

Pred 15 dňami
Cicely925
Cicely925

dope!!!!

Pred 15 dňami
Chriztopfer Pearson
Chriztopfer Pearson

The girl syd is gettin with is HOTT!!!!!

Pred 15 dňami
Devin Tucker
Devin Tucker

Why doesn't Chloeisha just soundproof her room, so Steve's solo don't fuck up her vibrations?

Pred 16 dňami
Funkroza
Funkroza

"piercing-ass solos", fucking love that

Pred 18 dňami
PollyRae
PollyRae

QUINTAAAA

Pred 18 dňami
falling in pieces
falling in pieces

I'M IN LOVEEEEEEE WITH THIS

Pred 20 dňami
Regina Plzkillme
Regina Plzkillme

This is my lesbian anthem

Pred 21 dňom
Jennifer Ramirez castaneda
Jennifer Ramirez castaneda

Id love to have sex to this song

Pred 23 dňami
Saje Hocker
Saje Hocker

You vibin next thing you know he open the door and ruin it

Pred 23 dňami
Vanessa Blakney
Vanessa Blakney

Lyrics ⬇️⬇️ Know you wrong But ‘sho you right Home alone For the night I can turn you on With my dirty mind Say I won’t Worth a try Puppy love Butterflies Made you blush You made me smile What you want Baby you decide Why we grown Wasting time You’re beautiful babe You’re really something Stylin’ I gotta say T-shirt, designer jeans You got me open Filled with emotion Living in ecstacy Just want you next to me I’ll bring the champagne Don’t turn me down babe We can play Simon Says Or watch TV in bed Wake with the sunrise Sleep in it’s alright Ain’t even gotta sex Mmm but, I know what you like Baby Can I come over, come over? You’re wasting your time Baby If you just let me come over babe If you just let me come over babe Know you wrong But ‘sho you right Home alone For the night I can turn you on With my dirty mind Say I won’t Worth a try Puppy love Butterflies Made you blush You made me smile What you want Baby you decide Why we grown Wasting time (Steve) If you just let me come over babe If you just let me come over babe

Pred 23 dňami
Sartre Camus
Sartre Camus

2:26 Damn Syd 😏

Pred 23 dňami
* meeseeks
* meeseeks

The second half of this song is amazing

Pred 24 dňami
kai d.
kai d.

this music video is so beautiful, my gosh. from the color scheme to the cameos made. i love it :((

Pred 24 dňami
Zendaya C.
Zendaya C.

Is that QUINTAAAA

Pred 24 dňami
Ginger Blossom
Ginger Blossom

Nice!

Pred 24 dňami
Supashya Roy Chowdhury
Supashya Roy Chowdhury

So,this how internet looks like.

Pred 24 dňami
laya Storm
laya Storm

Fav band

Pred 24 dňami
laya Storm
laya Storm

QUINTA YES QUEEN

Pred 24 dňami
Kyle J
Kyle J

So we just ignoring the fact Quinta was walk a dawg

Pred 24 dňami
BTS trash Bin
BTS trash Bin

Damn what a good song. I stan..😷👌🏻

Pred 25 dňami
3000 Wattz
3000 Wattz

Who is this wonderful thing or band Ive come across

Pred 25 dňami
Cal Barrand
Cal Barrand

Is that Frank? 0:10

Pred 25 dňami
Cristina Mercedes
Cristina Mercedes

Every song they make is amazing

Pred 25 dňami
Rodney Hill
Rodney Hill

That’s the girl from Altered Carbon

Pred 25 dňami
goner
goner

I don’t know why I just listened to but I’m loving it.

Pred 25 dňami
Jean Lucas
Jean Lucas

Alguém mais percebeu a referência do video de"Say my name" das Destinys Child? Quartos com casais, roupas e cores combinando.

Pred 25 dňami
Kadijah Kamara
Kadijah Kamara

Yassss Valerie from Riverdale❤️

Pred 25 dňami
justin styles
justin styles

Who else is so excited for afropunk South Africa 😭😍🔥

Pred 25 dňami
Cynthia
Cynthia

My new fave!!!! Steve sexy asf

Pred 25 dňami
MADS YT
MADS YT

Oml i really missed out

Pred 25 dňami
zack phipps
zack phipps

THIS IS A BOP❤️🔥

Pred 25 dňami
valeriaxcx
valeriaxcx

Steve is gay? Or bi?

Pred 25 dňami
babyy fack
babyy fack

steve is so cute 💘

Pred 25 dňami
Brionna Tolbert
Brionna Tolbert

Syd is so fine 😍

Pred 25 dňami
Atasha Bias
Atasha Bias

Wish I could double like this vid just cause of Steve’s groovy smile shirt

Pred 26 dňami
Cameron Fisher
Cameron Fisher

Is the person a guy or a girl just asking coz first time listening to this

Pred 26 dňami
Ticking Clocks
Ticking Clocks

Girl

Pred 8 dňami
Haley Beard
Haley Beard

I relate to Matt Martians in this video on every level possible.

Pred 26 dňami
Norsyaza Edmiza
Norsyaza Edmiza

Can i be the girl

Pred 26 dňami
Lord OfTheUsername
Lord OfTheUsername

Steve fit af

Pred 26 dňami
nadya jauregui
nadya jauregui

Tf is that Quinta from buzzfeed

Pred 26 dňami
Kennedy Guinn
Kennedy Guinn

Why does he have Justin Bieber's face? (the guy with Steve)

Pred 27 dňami
JEMS ひ
JEMS ひ

STEVE SNAPPED

Pred 28 dňami
Cecília Marques
Cecília Marques

Syd on a crop top is giving me emotions

Pred 28 dňami
Jesh G.
Jesh G.

STEVE ahhhh

Pred 28 dňami
Danny Maurice
Danny Maurice

QUINTAA !!!!!!1

Pred 28 dňami
Daffa Pariparambat
Daffa Pariparambat

DAMN I LOVE THIS SHOT 4:17

Pred 28 dňami
Luke Franse
Luke Franse

*Googles “is Steve lacy a top?”*

Pred 29 dňami
buttface
buttface

IS THAT QUINTA FROM BUZZFEED

Pred 29 dňami
Jarvinette Hurst
Jarvinette Hurst

Oh how I LOVE this band!! Syd in a crop top gave me life!!! 🥰🥰🥰

Pred mesiacom
Thokozani Collin Gabela
Thokozani Collin Gabela

I still want mood too🔥🔥

Pred mesiacom
Buzz kill
Buzz kill

Know you wrong But ‘sho you right Home alone For the night I can turn you on With my dirty mind Say I won’t Worth a try Puppy love Butterflies Made you blush You made me smile What you want Baby you decide Why we grown Wasting time You’re beautiful babe You’re really something Stylin’ I gotta say T-shirt, designer jeans You got me open Filled with emotion Living in ecstacy Just want you next to me I’ll bring the champagne Don’t turn me down babe We can play Simon Says Or watch TV in bed Wake with the sunrise Sleep in it’s alright Ain’t even gotta sex Mmm but, I know what you like Baby Can I come over, come over? You’re wasting your time Baby If you just let me come over babe If you just let me come over babe Know you wrong But ‘sho you right Home alone For the night I can turn you on With my dirty mind Say I won’t Worth a try Puppy love Butterflies Made you blush You made me smile What you want Baby you decide Why we grown Wasting time (Steve) If you just let me come over babe If you just let me come over babe

Pred mesiacom

Ďalej

GELATO