Survivor: One World - Immunity Challenge

Isobel Wallace
Isobel Wallace

This is an unfair challenge because the woman have boobs so it’s harder for them to get round!

Pred 3 hodinami
GachaQueen ILOVEGACHA
GachaQueen ILOVEGACHA

this i think was a bit unfair cuz girl have boobs

Pred 2 dňami
Sayler Litchfield
Sayler Litchfield

This looks gay

Pred 4 dňami
Dance&Gym
Dance&Gym

The girls have a disadvantage, boobs.

Pred 6 dňami
Henry Magill
Henry Magill

She says this isn't the way women are... this is the way woman are and it is the way men are too, all groups have incredibly different types of people that's why it is very important to judge people as individuals and not as groups these people are reflect of themselves not there gender groups. It looks like the men just got a better team the average guy there looks to be in much better physical shape then the average woman there

Pred 7 dňami
Azriel Duncan
Azriel Duncan

If Kat were more cooperative

Pred 7 dňami
Lana Del Bae
Lana Del Bae

6:59

Pred 10 dňami
رامااسامة علي قشتم
رامااسامة علي قشتم

راما

Pred 10 dňami
Paulo Renato
Paulo Renato

I was ready to make a joke about boobs. But the joke made for itself

Pred 10 dňami
wuca a
wuca a

3:59 gey

Pred 13 dňami
Poppy
Poppy

omg i clicked on this when there was 1,111,111 view lol

Pred 15 dňami
Gamez Gabriel
Gamez Gabriel

The Girl Squad do you watch survivor blood vs water Colton is Gay🤢

Pred 19 dňami
Amparo Jenelene Capiña
Amparo Jenelene Capiña

its so easy

Pred 22 dňami
Angelina Mejia
Angelina Mejia

Colton loves this challenge

Pred 26 dňami
Lane Stevens
Lane Stevens

“Hold me hold me no don’t dump me”

Pred mesiacom
Sheryl Crusco
Sheryl Crusco

Kat lost her the team lmao

Pred mesiacom
Usksu -
Usksu -

Kat has below average IQ, fucking dumbass hoe

Pred mesiacom
Chalenge Channel
Chalenge Channel

Monica has big booooobs

Pred mesiacom
JP Porter
JP Porter

Colton is such a cry baby he quite twice on this show what a baby

Pred mesiacom
techtv queen
techtv queen

kat is so f***** dumb it pisses me off soooo bad, im so Angry rn🙏🙍‍♀️kat is dumb asffffffff🙍‍♀️🙍‍♀️🙍‍♀️🙍‍♀️🙍‍♀️🙍‍♀️just straight up stupid dumb a** person 🤦‍♀️🙍‍♀️💯

Pred mesiacom
Duncan Sands
Duncan Sands

In Britain they had one mixed and then you saw the vegetarian liberals biting the dust and crying, while the lads who had no problems killing animals with a and few women had party's ....and that's how the world works!

Pred mesiacom
Mia Multina
Mia Multina

The girl are loosing because of ther brest

Pred mesiacom
Mia Multina
Mia Multina

#man/boy I am not a boy

Pred mesiacom
Best Fortnite Mobile player
Best Fortnite Mobile player

leaf is a beast

Pred mesiacom
Samantha Hoang
Samantha Hoang

I honestly thought the women would win because they’re lighter but then they...

Pred mesiacom
OfficialColby FTW
OfficialColby FTW

Colten hasn’t been touched by so many men before

Pred mesiacom
Elijah Zuema
Elijah Zuema

Boys rule girls are hoods but sorry

Pred mesiacom
Tab Thirty Two
Tab Thirty Two

it pissed me off,, the gay man

Pred mesiacom
Nights Gaming :
Nights Gaming :

Colton at the end😂

Pred mesiacom
elji02
elji02

Can't believe a woman won this season...

Pred mesiacom
pythonskill
pythonskill

This has to be one of the most dominating challenge ever

Pred mesiacom
rabia
rabia

boobs where lmao

Pred mesiacom
OreoMask
OreoMask

Lady: I'm so sad this is not the way women are... Me: ....yes tf it is

Pred mesiacom
Yung Simba
Yung Simba

Gurls are fucking trash... then y’all say that you can anything a man can FOH

Pred mesiacom
Kris Miraflor
Kris Miraflor

Colton girl! go just take your time, this is your chance 😍😍😍

Pred 2 mesiacmi
Jennifer Crandon
Jennifer Crandon

The females definitely have a disadvantage here

Pred 2 mesiacmi
Savannah Equine
Savannah Equine

I think Kat has rabies

Pred 2 mesiacmi
Savannah Equine
Savannah Equine

Colton is the gayest person I’ve ever seen

Pred 2 mesiacmi
loligagger85
loligagger85

dumb ass bitches.

Pred 2 mesiacmi
YerBoyCam
YerBoyCam

that gay guy was annoying

Pred 2 mesiacmi
peACE سلام
peACE سلام

O gay. The cursed one

Pred 2 mesiacmi
shino88
shino88

Monica's titties, that's all I care about...yummy mummy.

Pred 2 mesiacmi
OnlyBlindSeeTheTruth
OnlyBlindSeeTheTruth

Men>Women Triggered feminists incoming

Pred 2 mesiacmi
Hey Stay out of my Channel
Hey Stay out of my Channel

Kat is so dumb and Christina is weak😂😂 its so funny

Pred 2 mesiacmi
Bernice Tam
Bernice Tam

3:56 Wrap your arm around me. HA!!! GAY!!!

Pred 2 mesiacmi
Kristophar Collins
Kristophar Collins

I think Colton wanted to old another dude 😂😂

Pred 2 mesiacmi
Alexis Nelson-Best
Alexis Nelson-Best

Kat was the bad one

Pred 2 mesiacmi
stan de MLG BOIEEEY
stan de MLG BOIEEEY

Fuck Kat is retarded

Pred 2 mesiacmi
Ravi Sharma
Ravi Sharma

This challenge is unfair. Women have boobs to deal with.

Pred 2 mesiacmi
Brylie Lynn
Brylie Lynn

Kay is as dumb as a rock

Pred 2 mesiacmi
shannon
shannon

Lets trade nudes

Pred 2 mesiacmi
Melisa Harris
Melisa Harris

B

Pred 2 mesiacmi
Shy Gamer
Shy Gamer

OMG ITS GIRLS VS BOYS YES

Pred 2 mesiacmi
Rus Royce
Rus Royce

Colton sexually harrassin

Pred 2 mesiacmi
Jazee Lumibao
Jazee Lumibao

Did that gay suck boys dicks???!

Pred 2 mesiacmi
Tejas Shiggaon
Tejas Shiggaon

This is legit tda or total drama island

Pred 2 mesiacmi
reneyko12
reneyko12

3:41 😏

Pred 2 mesiacmi
Hailey Johnson
Hailey Johnson

We all know why the women lost.

Pred 2 mesiacmi
Stuart James
Stuart James

Colton is very weird maybe gay

Pred 2 mesiacmi
Transgender Mickey Mouse
Transgender Mickey Mouse

Jeff:Men win immunity!! Me:You mean wo man cause Colton’s on that team he ain’t a man

Pred 2 mesiacmi
Devil Of the sea
Devil Of the sea

KAT IS FRIKIN SELFISH SHE JUST CARE ABOUT HERSELF!

Pred 2 mesiacmi
Lysandra Plant
Lysandra Plant

GOD DAMN CHRISTINA!!!

Pred 3 mesiacmi
Niamh B
Niamh B

Omg the girls would have won if it wasn’t for kat she is so stupid

Pred 3 mesiacmi
popcorn cookies
popcorn cookies

Go mens

Pred 3 mesiacmi
Senseless Nonsense
Senseless Nonsense

The one time boobs not helping them in life... lol

Pred 3 mesiacmi
Isobel YT
Isobel YT

It was Christina's fault for girls

Pred 3 mesiacmi
Silver 456
Silver 456

Monica is mvp , but Kat is the dumbest in this challenge

Pred 3 mesiacmi
TheLegend27
TheLegend27

Thees guysss are hottttt🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥🔥

Pred 3 mesiacmi
Angel028
Angel028

Oooo I did this challenge during my school camp when I was 14

Pred 3 mesiacmi
patrick star
patrick star

Monica should of went first

Pred 3 mesiacmi
patrick star
patrick star

Those girls are idiots except from monica. That is super easy!! Why are they so dumb omg

Pred 3 mesiacmi
firefox lv
firefox lv

I wonder how Jeff got up there dry and how did he get down

Pred 3 mesiacmi
Conservative Hamster
Conservative Hamster

monica and kim are fucking anorexic. white women's problem.

Pred 3 mesiacmi
Conservative Hamster
Conservative Hamster

hehehehehehehe!!!!!

Pred 3 mesiacmi
SheenaCat.Illustrations 17
SheenaCat.Illustrations 17

Ok the strategy the girls could have used is all the girls could have ducked and the one at the end could step over all of then

Pred 3 mesiacmi
Ahmed Bin
Ahmed Bin

Ladies lose coz they have big boobs!!

Pred 3 mesiacmi
Sophia Gilmour
Sophia Gilmour

Girls vs boys

Pred 3 mesiacmi
Anonymous
Anonymous

so awkward to watch lol

Pred 3 mesiacmi
Sharkonabicycle
Sharkonabicycle

"An opening for the women." They haven't gotten 1 person across and the men have 2 left? LMAO?

Pred 3 mesiacmi
Amata koulinski
Amata koulinski

this is why feminism can kiss my ass. lmao. just kidding

Pred 3 mesiacmi
#WizzyBro xD
#WizzyBro xD

Azian chick is HOT

Pred 3 mesiacmi
Kibble
Kibble

The reason the woman had the disadvantage was because of the boobs

Pred 3 mesiacmi
memes4You
memes4You

Is colten gay or autistic no harm meant just genuinely curious.

Pred 3 mesiacmi
Donquie West
Donquie West

no do that

Pred 3 mesiacmi
Avocado Msp
Avocado Msp

coltin Is SOOOOO GAy

Pred 3 mesiacmi
Tony Ton
Tony Ton

The first moment i already go behind works better for women

Pred 3 mesiacmi
Barak Mo
Barak Mo

hahah she complaining about her boobs, WTF

Pred 3 mesiacmi
wavyy jay
wavyy jay

Colton is like a girl

Pred 3 mesiacmi
mm c
mm c

1:55 Omg LMAO

Pred 3 mesiacmi
Marnie C Evans
Marnie C Evans

All the men are just hugging each other as they go

Pred 3 mesiacmi
Marnie C Evans
Marnie C Evans

I only realized it was women vs men at 1:21

Pred 3 mesiacmi
jaim haas
jaim haas

ahhhh the weaker sex...proving it once again.

Pred 3 mesiacmi
Tony The American
Tony The American

Women were depending on each other too much

Pred 3 mesiacmi
Megan Davies
Megan Davies

So much girl have​ big​ boob and​ ass but boy bownt have​ boob and​ ass​ no far😤😤😡😠😈👿☠️😼

Pred 3 mesiacmi
MountPaul GirlGuides
MountPaul GirlGuides

“Cat your as dumb as a rock” WELL FUCK YOU SHORT HAIR IDIOT LADY YOU KNOW THAT EVERYONE MAKES MISTAKES!!!!!!

Pred 3 mesiacmi
Jamie Harding
Jamie Harding

Colton is so annoying

Pred 3 mesiacmi
Edgar Adame
Edgar Adame

And she dose have big boobs

Pred 3 mesiacmi
Edgar Adame
Edgar Adame

Cat is dum

Pred 3 mesiacmi
Tandem
Tandem

Look how the men actually grab and support one another, while the women seem to be trying to navigate around each other with as little contact as possible.

Pred 3 mesiacmi
Jax YT
Jax YT

Cats dumb

Pred 3 mesiacmi
Zodia Clan
Zodia Clan

Boys won cuz they got no boobs

Pred 4 mesiacmi

Ďalej