KOHH USA DEBUT at HEAD 💭IN 💭THE 💭CLOUDS FESTIVAL 9.22.18

jennifer kim
jennifer kim

was at toronto show kohh had amazing stage presence and holy shit... as a performer... the best from the show especially by himself!!! sad the crowd was dead and didn't appreciate him :/ even if ya'll don't know his songs... them beats were BANGING like shit... jump!!!

Pred 13 dňami
Clout Sauce
Clout Sauce

just sounds like ear rape but bet he has better songs lol

Pred 16 dňami
Larky White
Larky White

idk why but i feel like this song would be the most epic song for an anime intro

Pred mesiacom
cheesesmiles
cheesesmiles

Yay KOHH in the U.S.❤

Pred 3 mesiacmi
Nothing in particular
Nothing in particular

I'm guessing he ranked in as one of scream rappers

Pred 3 mesiacmi
ehkido
ehkido

FINALLY

Pred 3 mesiacmi
ed k
ed k

好有魔力的音樂 與 聲音

Pred 3 mesiacmi
Leo Feng
Leo Feng

Song Names : Die Young by KOHH

Pred 3 mesiacmi
Camcorder Production
Camcorder Production

Come on kohh!! We need your new album now!

Pred 3 mesiacmi
べのわ
べのわ

えまーじで言ってんの

Pred 3 mesiacmi
Naly Wang
Naly Wang

SMASH HIT

Pred 3 mesiacmi
Takedaサン
Takedaサン

More albums pleaseeee

Pred 3 mesiacmi
keitan119
keitan119

kohhとapeとか熱すぎ。めっちゃいきてえ

Pred 4 mesiacmi
_dekapai
_dekapai

Aint this the dude that ate pussy like he’s afraid of it in that one video?

Pred 4 mesiacmi
kiss meinass
kiss meinass

What is this song called? I like it, it grows on me

Pred 4 mesiacmi
Giorgia Jiang
Giorgia Jiang

ようやく来たね!昔とkeithape一緒にIG MAおだしってだもん(´-ω-`)

Pred 4 mesiacmi
Altair Ibn La-Ahad
Altair Ibn La-Ahad

Kohh a legend

Pred 4 mesiacmi
Top Anime Genesis
Top Anime Genesis

Ждём в россиии

Pred 4 mesiacmi
Ben Tobirama
Ben Tobirama

Kohh i love his artistic and musical views man

Pred 4 mesiacmi
Sarusuke Takatsuki
Sarusuke Takatsuki

btw this song is called "die young" and isn't new, there is also an mv if you're curious

Pred 4 mesiacmi
HAZZARD
HAZZARD

Bruhh wtf is this?? lmao

Pred 4 mesiacmi
мαяιgαмι//
мαяιgαмι//

You guys, I have a petition link on my account to bring 88rising to the UK 👀🇬🇧 please check it out!!

Pred 4 mesiacmi
Maxime ARCHAMBAULT
Maxime ARCHAMBAULT

come to montreal

Pred 4 mesiacmi
Cara Me
Cara Me

Screaming

Pred 4 mesiacmi
Martez Jones
Martez Jones

Period.

Pred 4 mesiacmi
music account
music account

メンツやべえ

Pred 4 mesiacmi
TigerV1
TigerV1

Track name?

Pred 4 mesiacmi
ehkido
ehkido

TigerV1 KOHH - Die Young

Pred 3 mesiacmi
Augustine Vega
Augustine Vega

Can someone name this song for me?

Pred 4 mesiacmi
Logan Naranjo
Logan Naranjo

Augustine Vega die young

Pred 2 mesiacmi
Parag Ale
Parag Ale

ZION.T

Pred 4 mesiacmi
Edward Perez
Edward Perez

Need a Kohh U.S tour

Pred 4 mesiacmi
Shona Noweru
Shona Noweru

Finally the beast has risen

Pred 4 mesiacmi
Nura GNO
Nura GNO

Обожаю Коха 😍😍😍

Pred 4 mesiacmi
Ian Siegel
Ian Siegel

yes kohh!

Pred 4 mesiacmi
jiahkong96
jiahkong96

Trash

Pred 4 mesiacmi
Brandon Alvarez
Brandon Alvarez

Damn that’s fucking awesome

Pred 4 mesiacmi
毒SMyL3x躁鬱
毒SMyL3x躁鬱

Kohh, the nipponese RAPGOD.

Pred 4 mesiacmi
gæsol
gæsol

he lost his style

Pred 4 mesiacmi
aya oo
aya oo

New music ?

Pred 4 mesiacmi
Fox Silvercross
Fox Silvercross

Fuck this should be featured in a horror movie

Pred 4 mesiacmi
Adrian Ilham
Adrian Ilham

hardcore rap ?

Pred 4 mesiacmi
Steven Mani
Steven Mani

i been spamming KOHH to show up in LA for the past 3 years and its finally happening brooooo !!!

Pred 4 mesiacmi
Horrible Videos
Horrible Videos

I love kohh and wish to see more of him but this song is shit his part with keith ape was lit

Pred 4 mesiacmi
Jiho Park
Jiho Park

I think Taka from One ok rock taught him to scream 😂

Pred 4 mesiacmi
Derek De La Cruz
Derek De La Cruz

This shit smooooooth

Pred 4 mesiacmi
Ceker Tyrex
Ceker Tyrex

Gg

Pred 4 mesiacmi
Proto Type
Proto Type

finaly kohh

Pred 4 mesiacmi
Eloy Advanced
Eloy Advanced

Woow

Pred 4 mesiacmi
DMPZero
DMPZero

holy shit wtf, 0:50 made me nut hard as fuck, DAMN.

Pred 4 mesiacmi
BLΛƆKis_the_newPIИK
BLΛƆKis_the_newPIИK

where tf did kohh disappear?

Pred 4 mesiacmi
Anthony Liang
Anthony Liang

This is only one version of this track. He has several that would be more....’hip-hop centric’. Lets not pigeon-hole 88rising’s content into just hip-hop and r&b folks. Let it take over everything.

Pred 4 mesiacmi
LyricalPhoenix
LyricalPhoenix

It's about time

Pred 4 mesiacmi
イグナシオ
イグナシオ

THIS SHIT IS HARDCORE BRO! AMAZING🤘

Pred 4 mesiacmi
Edson Fortini
Edson Fortini

MC Igu aka trap lord bring me here

Pred 4 mesiacmi
Wet Work
Wet Work

yeeeeehhh buddy!

Pred 4 mesiacmi
Lumbridge & chill
Lumbridge & chill

whats the name of this track

Pred 4 mesiacmi
MTLTIGER.USACanada2Japan Samurai モントリオール
MTLTIGER.USACanada2Japan Samurai モントリオール

please come to canada.

Pred 4 mesiacmi
Max Crowe
Max Crowe

88rising when you guys doing a tour in the northeast? i'll be there

Pred 4 mesiacmi
Wenxin Yang
Wenxin Yang

I hope he drives a car onto stage

Pred 4 mesiacmi
Ben Yan
Ben Yan

guys what is the name of the song at the end

Pred 4 mesiacmi
Max Bley
Max Bley

omg i missed this song so hard

Pred 4 mesiacmi
MrExo
MrExo

That line up wtf

Pred 4 mesiacmi
Majima18
Majima18

Why defuq do I live in germany #FeelsBadMan

Pred 4 mesiacmi
haley
haley

So he is a part of keith's team? The cohort

Pred 4 mesiacmi
The Stinja
The Stinja

I don't think I could ever really get into this kind of music.

Pred 4 mesiacmi
Stephen Pitts
Stephen Pitts

But what is this song called

Pred 4 mesiacmi
Youri Stoffer
Youri Stoffer

Need Kohh in the Netherlands

Pred 4 mesiacmi
永田利ょ他
永田利ょ他

I was waiting for this man to sign in. Oh yeah...🙆

Pred 4 mesiacmi
Kajika
Kajika

❤️❤️❤️❤️❤️

Pred 4 mesiacmi
Pouya Faridpak
Pouya Faridpak

he rlly needs to drop smth new

Pred 4 mesiacmi
Salaryman 101
Salaryman 101

yall needa quit sleepin on kohh. liten to his other songs damn

Pred 4 mesiacmi
ちんぽLil
ちんぽLil

色々やっば

Pred 5 mesiacmi
Mothia Shafira Andriani
Mothia Shafira Andriani

Anyone can tell me why zion t suddenly in 88 rising? Isn't he in YG?

Pred 5 mesiacmi
Arivo Petrasion
Arivo Petrasion

Wtf

Pred 5 mesiacmi
MTLTIGER.USACanada2Japan Samurai モントリオール
MTLTIGER.USACanada2Japan Samurai モントリオール

please come to Canada.please.please please please please please.everyone create something so that Kohh come to Canada please.

Pred 5 mesiacmi
Hackmi HaKMI
Hackmi HaKMI

this is terrible.

Pred 5 mesiacmi
ENJI
ENJI

Legendary

Pred 5 mesiacmi
Jonathan
Jonathan

ain’t bad it’s aiii

Pred 5 mesiacmi
Indra Yudha
Indra Yudha

Im ded

Pred 5 mesiacmi
kids de swagies
kids de swagies

ok..... sry i will go joji

Pred 5 mesiacmi
Niggalodeon
Niggalodeon

Can't stop replayin this bih 😭🙌🏾

Pred 5 mesiacmi
Sora Takeuchi
Sora Takeuchi

KOHH 😭😭 Finally!!!!!

Pred 5 mesiacmi
Andrew Williams
Andrew Williams

🔥88⬆4Life⚡

Pred 5 mesiacmi
chopsticks
chopsticks

Listening to this at 1.5 speed.

Pred 5 mesiacmi
RevvyTex
RevvyTex

88rising with some trap metal🔥🔥

Pred 5 mesiacmi
I Wonder Who
I Wonder Who

NANI??? Keep em coming!!!

Pred 5 mesiacmi
CharlieCab
CharlieCab

I don't hate this.

Pred 5 mesiacmi
Dario Hall
Dario Hall

Damn this is trash

Pred 5 mesiacmi
Vortonic
Vortonic

f i n a l l y

Pred 5 mesiacmi
Christian Lacambra
Christian Lacambra

Anyone know the name of the song?

Pred 5 mesiacmi
Alex Universe
Alex Universe

#needs88risingmerch

Pred 5 mesiacmi
Arthur
Arthur

자이언티도 나오는구나

Pred 5 mesiacmi
mara10na4ever
mara10na4ever

Kohh is honestly a god. He’s slept on massively, he’s the best in Asia hands down.

Pred 5 mesiacmi
Koiden
Koiden

thought this dude quit rap hope he drops an album soon

Pred 5 mesiacmi
Joji 305
Joji 305

America's Imperialist I believe it’s called dogsoji

Pred 3 mesiacmi
America's Imperialist
America's Imperialist

Joji 305 what's his clothing brand?

Pred 3 mesiacmi
Joji 305
Joji 305

Koiden he’s been focusing on his clothing brand more but at least he’ll be on the “Head In The Clouds” album hopefully

Pred 4 mesiacmi
bb denden
bb denden

とうとうここまできたか…

Pred 5 mesiacmi
kurodanny
kurodanny

holy fucking shit....... fucking fire right from the hell bro mmmmm just the way i like it

Pred 5 mesiacmi
MartwanComePan
MartwanComePan

Kohh is back 😍

Pred 5 mesiacmi
Tony Daniel
Tony Daniel

https://soundcloud.com/dumpstermilk

Pred 5 mesiacmi
wavyslav
wavyslav

I miss Frank..

Pred 5 mesiacmi
kiss meinass
kiss meinass

I am QUAKING

Pred 5 mesiacmi
MOMEN7UM
MOMEN7UM

KOHHHHHHHHHHHHH

Pred 5 mesiacmi

Ďalej

History
HERE IS ... NIKI
NIKI - Pools
NIKI - Pools

88rising

Pred 4 mesiacmi