Kissed Another YouTuber 😘

amndawong
amndawong

OMG!!! Did I just read that right?! You're doing weekly videos for the next month?!

Pred rokom
Cagney Carnation
Cagney Carnation

SЕХ DАTЕS FOR FRЕЕ IS НЕRE F off

Pred 4 dňami
Cagney Carnation
Cagney Carnation

Abbie Howard F of

Pred 4 dňami
Tiera Wright
Tiera Wright

?

Pred 7 dňami
Drowning Paint
Drowning Paint

amndawong m

Pred 13 dňami
Supersaiyan stikbot
Supersaiyan stikbot

sWooZie are you mad at her???

Pred 29 dňami
Josiah Pettway
Josiah Pettway

Me - destorm. 400k followers - 4million followers

Pred 6 hodinami
Just Ice-Gaming
Just Ice-Gaming

https://youtu.be/tgso6KTBp_k get this 1000

Pred 14 hodinami
Just Ice-Gaming
Just Ice-Gaming

https://youtu.be/tgso6KTBp_k

Pred 14 hodinami
Madnez
Madnez

And im here like why did he change his character lol

Pred 23 hodinami
Miguel Mateo
Miguel Mateo

I came because of the thumbnail

Pred 23 hodinami
Sif Froberg
Sif Froberg

superwoman ?? lol

Pred dňom
Jaime Sweeting
Jaime Sweeting

RIP😱😱😱😱

Pred dňom
WTF
WTF

Its Jaiden Animation

Pred dňom
Tiana Findley
Tiana Findley

😂😂 the beep beep

Pred 2 dňami
Mr. Epic Man 13
Mr. Epic Man 13

I feel so bad

Pred 2 dňami
Munerk Kanumeski
Munerk Kanumeski

wait so....do you allow girls up to 18? Cause,heh its not like i want to date you..but i,um, I’m free(literally how everyone feels when they feel bad for swoozie)

Pred 3 dňami
Riley Speedy
Riley Speedy

You can date my older sister....she got all the boys in the school since Elem. *claps for her*

Pred 4 dňami
Julia Z
Julia Z

That girl looks like Tabbes

Pred 4 dňami
weirdnamegamer the #1 gamer
weirdnamegamer the #1 gamer

Same rule dont let my freinds meet

Pred 5 dňami
Hope Love
Hope Love

U don't look like Destorm.... Tf

Pred 5 dňami
Philip Casper
Philip Casper

Idk but you messed up

Pred 5 dňami
Kieran Mac
Kieran Mac

RIP sWooZie death by girl youtuber

Pred 5 dňami
Chicken Nugget
Chicken Nugget

The Girl looks like Tabbes🤔

Pred 5 dňami
Pineapple Pineapple
Pineapple Pineapple

Fs

Pred 6 dňami
Nattie Wade's World
Nattie Wade's World

Obviously Lilly/superwoman. Look at the thumbnail

Pred 6 dňami
duckielordie inno
duckielordie inno

swoozie, u lied at 3:30 u ARE swoozie

Pred 6 dňami
Jackie White
Jackie White

Sorry man

Pred 6 dňami
dragular
dragular

how the f¨ck does this sh¨t always happen to you

Pred 6 dňami
Leon Padjan
Leon Padjan

F

Pred 6 dňami
Ultra instinct vegto king of the contest of power
Ultra instinct vegto king of the contest of power

I feel the pain sWooZie. But don't worry my bro we'll find someone someday

Pred 7 dňami
littlecopper Joseph
littlecopper Joseph

Feel bad for you swoozie want your phone number like alexclark

Pred 7 dňami
Night Owl
Night Owl

AYEEEEEE DESTORM. XD

Pred 7 dňami
Vict7633
Vict7633

Are you sitting on a cajon?😂

Pred 7 dňami
YEET machine
YEET machine

R.I.P sWooZie.

Pred 9 dňami
savage demon
savage demon

Bruh

Pred 9 dňami
FACE RIGGED
FACE RIGGED

...o...o...o...o...o...o...o...o... I cant spaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmm

Pred 9 dňami
PzRE
PzRE

1:53 When I'm listening a music

Pred 10 dňami
Firefox Nookquick
Firefox Nookquick

Was it Tabbes?

Pred 10 dňami
שלומי סטאין
שלומי סטאין

That sound like you are alwys the secand one

Pred 10 dňami
John Laurens 42
John Laurens 42

Oh well, ya had bad luck there. 😂

Pred 10 dňami
jholotan best
jholotan best

It's understandable because all black people look the same.

Pred 10 dňami
Shana Queen
Shana Queen

I liked

Pred 11 dňami
Mr. Ga3lito
Mr. Ga3lito

Whats the name of the youtuber

Pred 11 dňami
michelsr nasalik
michelsr nasalik

😢😤

Pred 12 dňami
Burningxspirits
Burningxspirits

wtf lol

Pred 12 dňami
demonetization
demonetization

No ads sorry

Pred 12 dňami
Peyton Durdevich
Peyton Durdevich

I'm looking *CCRRRRRIIIIIIIISSSSSSSSPPPPP*

Pred 12 dňami
Jahvandre Ngatoro-hohua
Jahvandre Ngatoro-hohua

Fudge her get another better girl sWooZie she will be fine as hellllllllllllllll

Pred 12 dňami
the gamerator 10
the gamerator 10

"... It's so hard out here for a pimp."

Pred 13 dňami
Salty But Sweet Glam Shar
Salty But Sweet Glam Shar

Loved this😂❤️

Pred 13 dňami
Alessandro Binaggia
Alessandro Binaggia

the YouTuber is Superwoman

Pred 13 dňami
Patrion Honeybee
Patrion Honeybee

Dang son where'd you find this

Pred 13 dňami
MY NAME IS IRODOCYCLITIS
MY NAME IS IRODOCYCLITIS

SWOOSIE U CAN'T BE DOIN DAT SON DA YOUTUBES WILL BAN DA SWOOSE

Pred 13 dňami
50k subscribers and no videos
50k subscribers and no videos

WTF how many girls you kiss smash or have sex what the Fuck (well I'm gonna die) life as a pink guy is hard with fit hot sexy guys with them at the club

Pred 13 dňami
Presly_ Porsche
Presly_ Porsche

"Super Ninja Detectives"

Pred 14 dňami
OllieMakesVideos
OllieMakesVideos

*-oH mAhhhH gggAAAAhhhHHHddDDDDD-*

Pred 14 dňami
June Couch
June Couch

Poor Swoozie

Pred 14 dňami
SanderGaMeZ TV
SanderGaMeZ TV

1:14 to 1:20 lol

Pred 14 dňami
Hacker ix
Hacker ix

3:13 awwwww

Pred 14 dňami
TheBrianPerson TheOofFamBruv
TheBrianPerson TheOofFamBruv

The thumbnail was really good

Pred 15 dňami
Jeronimo Cumming
Jeronimo Cumming

it has to be liane v that swoozie is talking about

Pred 15 dňami
DrummerDre
DrummerDre

One like equals one prayer for swoozie

Pred 15 dňami
Avery And banana
Avery And banana

Rip swoozie

Pred 15 dňami
KB x SMOOTHPlays
KB x SMOOTHPlays

1:51 FUNNIEST PART

Pred 16 dňami
Unknown User
Unknown User

WTFFFFFFFF??????????????

Pred 16 dňami
McGooDSwaggeR GeraldO
McGooDSwaggeR GeraldO

Lucky boi

Pred 16 dňami
elemental wolf
elemental wolf

LONER (not a hater I'm subscribed)

Pred 17 dňami
Mystic Wave [GD]
Mystic Wave [GD]

Dancing and singing in front of a mirror is somthing every man does at one point of there lives #ItIsntAPhaseMOM

Pred 17 dňami
Samuel Roytburd
Samuel Roytburd

sucks

Pred 17 dňami
Ace Cole
Ace Cole

Dude sorry bout dat but I’ve had girls think I’m someone else and kiss all night

Pred 18 dňami
aesthetic_101
aesthetic_101

is it sssniperwold

Pred 18 dňami
GayBean
GayBean

I swear your one of the reasons for questioning my sexuality

Pred 18 dňami
Aaron East
Aaron East

lol Aaron here XD

Pred 18 dňami
Gacha Lover
Gacha Lover

I'm so sorry about britt....

Pred 18 dňami
Jerry Curry
Jerry Curry

Oh my gahhhhhhhhhhh

Pred 19 dňami
Lissette Rios
Lissette Rios

Obviously Superwoman

Pred 19 dňami
Amrita Babra
Amrita Babra

I SWEAR WHEN HE SAID "it's 2:00am" I LOOKED AT THE TIME IT WAS... 2:00am!

Pred 19 dňami
RJ DiPego
RJ DiPego

f

Pred 19 dňami
Onika Edwards
Onika Edwards

1:52

Pred 19 dňami
Oskar Kentie
Oskar Kentie

you pretenting like you're lightskin but you ain't

Pred 20 dňami
miikka rautio
miikka rautio

I need those pants. My god i need those please someone who owns them hook me up 🙏🙏🙏🙏 im desperate

Pred 21 dňom
Jos Nevison
Jos Nevison

is it boxxy/a new hope

Pred 22 dňami
Gamer Kids Alvarido
Gamer Kids Alvarido

🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔵🔴🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔵🔴🔵🔴🔴🔴🔵🔴🔵🔵🔴🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔴🔵🔴🔴🔵🔵🔴🔴🔵🔴🔴🔵🔵🔴🔴🔵🔵🔴🔴🔵🔵🔴🔴🔴🔵🔵🔴🔵🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔵🔴🔴🔵🔵🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔵🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔴🔵🔵🔵🔵🔴🔴🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔴🔴🔵🔴🔴🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔵🔵🔴🔴🔵🔵🔵🔴🔵🔵🔴🔵🔵🔴🔵🔵🔴🔴🔵🔵🔵🔵🔴🔵🔵🔴🔴🔵🔴🔵🔴🔴🔵🔴🔴🔵🔵🔵🔴🔵🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴🔵🔴

Pred 22 dňami
Galaxy Chaser
Galaxy Chaser

0:14 Then he has all these girls over here liek *OH MU GAWD WHY CANT I RUN INTO HIM LIEK ID MAKE UR LIFE BETTER* ozo

Pred 22 dňami
Third Echelon
Third Echelon

Oh I know that feeling

Pred 23 dňami
DoNut sue me
DoNut sue me

Teala????

Pred 23 dňami
elijiah plays
elijiah plays

I always do that

Pred 23 dňami
Purist
Purist

5'7

Pred 23 dňami
Demonic
Demonic

Dat sexy dance

Pred 23 dňami
Brian Wheeler
Brian Wheeler

The thumb nail is so cute

Pred 23 dňami
sapphire Ivy
sapphire Ivy

😂😂😂😂😂😂💓

Pred 23 dňami
Night Blade
Night Blade

Let me get dat toot toot let me get dat beep beep *beatbox LMFAO LOL

Pred 24 dňami
Crack face Stick 69
Crack face Stick 69

Sorry for ya pussy lost

Pred 24 dňami
Mr. Magikarp
Mr. Magikarp

Let me get that dodo let me get that bee bee

Pred 24 dňami
Eurica Tiu
Eurica Tiu

is that valkrae?

Pred 24 dňami
Tahnya Simmons
Tahnya Simmons

1:50 let me get that toot toot and don’t forget that beep beep !😂😂😂

Pred 24 dňami
Tuấn Dũng Ngô
Tuấn Dũng Ngô

Are you daystrom XD

Pred 24 dňami
Imani Adams
Imani Adams

not trying to sound racist or start any drama but do you like black girls? a lot of your videos that include girls don't have black girls in them haha

Pred 25 dňami
amelia the great
amelia the great

it’s probably allicat (from vine)

Pred 25 dňami
Roman Flores
Roman Flores

Lz

Pred 25 dňami
soggy sandwich with a side of butter
soggy sandwich with a side of butter

Every one hit swoozie up lol

Pred 25 dňami
Alyssa The LLAMA
Alyssa The LLAMA

*Beep beep*

Pred 25 dňami
[Lord] Puffgar
[Lord] Puffgar

1:54 thank me later

Pred 25 dňami
richard trkr
richard trkr

How blind can someone be to not realize that

Pred 25 dňami

Ďalej

School Bully
Crushes
Crushes

Domics

Pred 2 rokmi

My Crazy Ex
My Crazy Ex

sWooZie

Pred 4 rokmi

Your BAE!!
Your BAE!!

sWooZie

Pred 4 rokmi