No video

Khalid - OTW ft. 6LACK, Ty Dolla $ign (Official Music Video)

  • Zverejnené Pred 4 mesiacmi

    KhalidVEVOKhalidVEVO

    trvanie: 4:17

    Khalid feat. Ty Dolla $ign & 6LACK - OTW (Official Music Video) Out Now! smarturl.it/XOTW


    Follow Khalid:
    facebook.com/thegreatkhalid
    twitter.com/thegreatkhalid
    instagram.com/thegr8khalid/

    Follow 6lack:
    facebook.com/6LACK/
    twitter.com/6LACK
    instagram.com/6lack/

    Follow Ty Dolla $ign:
    facebook.com/tydollasign/
    twitter.com/tydollasign
    instagram.com/tydollasign/
    #Khalid #OTW #Vevo #RandB #OfficialMusicVideo

    Khalid feat. Ty Dolla $ign & 6LACK  OTW  R&B  Right Hand Music Group  LLC/RCA Records  Khalid OTW  

Africa Showcase
Africa Showcase

I love this, no mixing of cultures just us! but they will attack me in the comments.

Pred 55 minútami
Sudheesh Vkm
Sudheesh Vkm

Love ❤❤song

Pred 57 minútami
Fashionablykat
Fashionablykat

Low key had a dresser set like that one in the room with the girls... just say'n.

Pred 5 hodinami
Kathy Redd
Kathy Redd

e

Pred 5 hodinami
Kathy Redd
Kathy Redd

hey dud

Pred 5 hodinami
Waleed Malick
Waleed Malick

Who here wishes 6lack had all three verses?

Pred 5 hodinami
Nuno Da Silva
Nuno Da Silva

Same Girl from Humble Clip The song is a smooth vibe, well done 🌶️🌶️🌶️

Pred 5 hodinami
Gaming OnTheMoney
Gaming OnTheMoney

Tell me Khalid doesn't look like Jaylen Brown

Pred 5 hodinami
Jonathan Orr
Jonathan Orr

i Love the way Ty says snack lmao

Pred 6 hodinami
Blair Kipp
Blair Kipp

It's a Porsche not a Vette I confess ima flex till they show some respect 🔥🔥

Pred 7 hodinami
SON STEAM
SON STEAM

โย้วๆ(Thai)​

Pred 8 hodinami
jowtag
jowtag

2:26 those jeans fit her too damn good

Pred 8 hodinami
Marths Ledbetter
Marths Ledbetter

Cooking my 2018 Thanksgiving dinner and rocking my music with the hubby I have a lot to be THANKFUL FOR THANK YOU GOD FOR MY FAMILY & FRIENDS .🙏🙏🦃

Pred 8 hodinami
its_ nobody
its_ nobody

🔥

Pred 9 hodinami
liquidpersuasion
liquidpersuasion

1:01 why is that dude using a sidekick like it's 2005???

Pred 11 hodinami
Nicki NoWorries
Nicki NoWorries

Put it in drive I'll be outside I'll be on the way! 😍💗😍

Pred 12 hodinami
JagGgy R
JagGgy R

6lack's part is my personal fav!!

Pred 14 hodinami
Ari TM
Ari TM

6lack 💕💕

Pred 15 hodinami
zara guastva
zara guastva

6lack sound so good😍

Pred 15 hodinami
Kiara Miller
Kiara Miller

👌🏼

Pred 16 hodinami
Gabby Sariya
Gabby Sariya

I'm in Love with this Song Damm it Repeat button broke😂

Pred 18 hodinami
Toni Weber
Toni Weber

So throw back this video S/O to the 90s

Pred 18 hodinami
Toni Weber
Toni Weber

Love it how it's like they on the juke box

Pred 18 hodinami
O Carter
O Carter

6lack dancing...rare to see but cute.

Pred 19 hodinami
Subhajeet Kundu
Subhajeet Kundu

Listening this song in the winters at a night drive in a bridge with windows open would be heavenly

Pred 21 hodinou
Coraline Exe
Coraline Exe

6lack is a genius. It has all the vibes. I was all week rewinding in that part of the song to listen to it again and again.

Pred 22 hodinami
Maleena Gomez
Maleena Gomez

When that 6lack verse comes in I just die everytime

Pred 22 hodinami
Depressed Guy
Depressed Guy

Love the part when 6BLACK raps! damn that shit is smooth!!!

Pred 23 hodinami
iam k.barbee
iam k.barbee

Im only here cuz I saw my name. Khalid....cool vid by the way

Pred 23 hodinami
Love
Love

This a whole vibe!!!!

Pred dňom
mamasita nena
mamasita nena

6lack killed it I love it

Pred dňom
Imani Parker
Imani Parker

Y they look like all the gay cusions at the cook out tryin not to show they real gay side to the uncles at the party

Pred dňom
Gift suphatcha
Gift suphatcha

ชอบ

Pred dňom
cas bae
cas bae

:hey where are you? can you please fast there? the party are starting!! meanwhile you: *opens your phone in 6:00 pm* *you replied* : I'll be OTW (but you need to take shower )

Pred dňom
Tay_is_Bae76 Miller
Tay_is_Bae76 Miller

👌🏾🎶🎵🎤🏃🏾‍♀️🏃🏾‍♂️🕺🏾💃🏾🔥🔥🔥🔥

Pred dňom
Suzan Zimmermann
Suzan Zimmermann

Respectable

Pred dňom
jomat4678
jomat4678

What a stupid fucking song..

Pred dňom
Sally Masri
Sally Masri

Khalid is such an underrated singer

Pred dňom
Logan Hellickson
Logan Hellickson

me when i get a million dollarsXD

Pred dňom
Game On
Game On

One of the Best "Chill Rap" I know for now A huge respect to the association between those guys ( Khalid, Ty Dolla $ign, and 6lack), It's one of the best "American Raps" I've ever heard !!! A mix between Young Thug and Future (when he sings "You Da Baddest") Nothing can stop'em they all the way up, all the way up ! Lit !!!

Pred dňom
Dewan Sukhoo
Dewan Sukhoo

Meet at five I gonna be online I be all day 🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘

Pred dňom
J&B covers
J&B covers

KHALID HELPS ME SLEEP KHALID HELPS ME RELAX KHALID also HELPS ME TO EAT KHALID IS THR F ING BEST

Pred dňom
Kim Lloyd-moss
Kim Lloyd-moss

Such a wicked tune love it ♥️

Pred dňom
Yahya Don Yee Muhammad
Yahya Don Yee Muhammad

This definitely bump!!!

Pred dňom
Nxumqueen Phayo
Nxumqueen Phayo

3:03 thou😍😍😍Khali style

Pred dňom
Nxumqueen Phayo
Nxumqueen Phayo

I love you Khalid!!!!!!!😍😍😍😍😍😍😍😚😚😚😘😘😙😙#biggest fan thou

Pred dňom
harjit puaar
harjit puaar

Absolute banger 😂 🔥🔥

Pred dňom
Melacca Dickens
Melacca Dickens

I love this song, some reason i love 6LACK PART MORE!!!

Pred dňom
Nicoletta Lutter
Nicoletta Lutter

Amazing ❤️

Pred dňom
fuck you
fuck you

Who's the main girl I seen her in a Kendrick Lamar video

Pred dňom
Alicia Baeza
Alicia Baeza

I lov África....

Pred dňom
Angeline Bena
Angeline Bena

When you look at Khalid a long time and you forget what The Weekend looks like

Pred dňom
Elena Andeme
Elena Andeme

M gusta la cancion ok

Pred dňom
Gåss
Gåss

Khalid❤️❤️ 6LACK🔥🔥 Ty dollar $ign😑

Pred 2 dňami
Subhajeet Kundu
Subhajeet Kundu

Khalid is the black version of The Weeknd

Pred 2 dňami
Kaizoku Ho Ni
Kaizoku Ho Ni

So the Weeknd isn't black ??? Oh shit, i knew i had problems with my eyes

Pred dňom
king McD's
king McD's

Deez cats ugly for the dance in 0:20

Pred 2 dňami
Skjoldborg
Skjoldborg

Why are there no White people in this video? Racists. If it was a White video, the law makes us add Black people. Double Standards. Black Privilege.

Pred 2 dňami
Ankur Banskar
Ankur Banskar

Too good

Pred 2 dňami
JaNaya TV
JaNaya TV

Khalid killin it in the beginning

Pred 2 dňami
anu nawarange
anu nawarange

🔥🔥🔥🔥😌👋🏼

Pred 2 dňami
Tina
Tina

Good song.

Pred 2 dňami
Gwendolyn Logan
Gwendolyn Logan

6lacks part was valid asfff i kept replying

Pred 2 dňami
RoyalBeast17
RoyalBeast17

Why is Jalen Brown singing???

Pred 2 dňami
Aisha Bogan
Aisha Bogan

Love you Khalid!!! 😚😙😍😘😊

Pred 2 dňami
Louva Diez
Louva Diez

finally a clip of black people who value black women. more is needed thanks guys

Pred 2 dňami
jamisonandreaaj
jamisonandreaaj

🤣🤣🤣🤣

Pred 14 hodinami
Louva Diez
Louva Diez

Gabby Sariya ❣️

Pred 16 hodinami
Gabby Sariya
Gabby Sariya

Exactly I bet of course there request like use to be in 90's where we had control of our ish 🙄 Black Goddess Queen They know passion. T.M.H.🌬️ shout out to all Queens around the world. 😘 All love 🌬️

Pred 18 hodinami
Louva Diez
Louva Diez

Jennifer Rojas lmao ok 😂

Pred dňom
Selena beauty and vlogs Hernandez
Selena beauty and vlogs Hernandez

Omg if anyone says anything that’s not even offensive people are gonna start being a troll

Pred dňom
Marty B
Marty B

This is my Favorite Song & Video...❤❤❤❤❤

Pred 2 dňami
Alina Salazar
Alina Salazar

Who loves this song

Pred 2 dňami
Alina Salazar
Alina Salazar

This is the best song that I heard in my hole life

Pred 2 dňami
Susen Harry
Susen Harry

This song is so smooth

Pred 2 dňami
Keoni Chun
Keoni Chun

Not to bad I have playing this at my house so much times

Pred 2 dňami
Kotsios Apollwn
Kotsios Apollwn

Na, na, na, na, ooh Oh, no, oh, ayy Put it in drive, I'll be outside, I'll be on the way I'll be on the way You can meet me in five, I'll be online, I'll be a-all day I'll be a-all day Put it in drive, I'll be outside, I'll be on the way I'll be on the way You can meet me in five, I'll be online, I'll be a-all day I'll be a-all day Yeah, yeah, yeah This the type of shit that you been waiting all year for Back in town for a minute, if you with it (yeah) Got a lot of time, I just need somewhere to spend it I just press a button and the top go missing I kept the slip so you know it's not rented, yeah, oh, oh What you wanna do? Worried 'bout your friends, they saw you this afternoon I been reading your mind No fair, but you gotta let me know I'm all ears and I got a lot of room in my whip If you wanna take it there, I'm on my way Put it in drive, I'll be outside, I'll be on the way I'll be on the way You can meet me in five, I'll be online, I'll be a-all day I'll be a-all day Put it in drive, I'll be outside, I'll be on the way I'll be on the way You can meet me in five, I'll be online, I'll be a-all day I'll be a-all day Drop top the Porsche, put that bitch in sport Out here in the field, oh yeah (yeah) I'm already here, yeah Come outside, looking like a snack Hurry up, get in, hell yeah (yeah) Come with me on this mission Riding down the coast (ooh yeah) I want that for sure (ooh yeah) You say, "Play Khalid" (ooh yeah) I say, "Pass the weed" (ooh yeah) Pull up to the crib, oh Said you've never been before Put you in Provocateur Girl, I made you mi amor You said you left your ex, that dude was always gassy You said before me, you ain't never been this happy You took an L with him and winning ever since (ever since) You hit my phone, I'm on my way, I cancel plans, yeah, yeah Put it in drive, I'll be outside, I'll be on the way I'll be on the way You can meet me in five, I'll be online, I'll be a-all day I'll be a-all day Put it in drive, I'll be outside, I'll be on the way I'll be on the way You can meet me in five, I'll be online, I'll be a-all day I'll be a-all day You tryna make a move, tonight I got the time Tell me what you wanna do Call the squad if you wanna rendezvous They gon' push up on it, on it, I only got room for two From the 'jects on the set, it's a Porsche, not a 'Vette, I confess, I'ma flex Ayy, show some respect Get away so we can make sense of your life You was in park but I just put your shit in drive Now coast like there's no tomorrow Moving too fast, I'm hoping to drive slow (yeah) I don't want you to wonder where I go Can learn a lot from this and it's something that I know Put it in drive, I'll be outside, I'll be on the way I'll be on the way You can meet me in five, I'll be online, I'll be a-all day I'll be a-all day Put it in drive, I'll be outside, I'll be on the way I'll be on the way You can meet me in five, I'll be online, I'll be a-all day I'll be a-all day

Pred 2 dňami
Maria da Conceicao de Almeida
Maria da Conceicao de Almeida

não encontrei o recado que enviou para mim.

Pred 2 dňami
Justine Röseler
Justine Röseler

Love this...

Pred 2 dňami
Doğa Değirmenci
Doğa Değirmenci

My favourite is 'Call the squad if you wanna rendezvous'part

Pred 2 dňami
Deandra Joshua
Deandra Joshua

https://youtu.be/wrdBvEvzK9c 💦🇹🇹🔥

Pred 2 dňami
Jozueiro
Jozueiro

umtiti de zagueiro do Barcelona, ainda por cima canta muito. kkkk

Pred 2 dňami
Kara Marie Frederick
Kara Marie Frederick

What a grinder

Pred 3 dňami
stxy fxded
stxy fxded

First makes "Location" Then makes "otw"

Pred 3 dňami
Len Hatsune
Len Hatsune

I love the 6LACK's part. 😚😚

Pred 3 dňami
The Drifting Sea
The Drifting Sea

Can't stop replayin

Pred 3 dňami
devin mentley
devin mentley

soooo smooth flow like water.done up in a big way.

Pred 3 dňami
Ashley Jacques
Ashley Jacques

6lack sounds exactly like adam levine...who agrees

Pred 3 dňami
Alyssa Nichole Neal
Alyssa Nichole Neal

I FUCKING LOVE THIS SONG SO FUCKING MUCH FUCK

Pred 3 dňami
FTjack AoE7AoT
FTjack AoE7AoT

God, I'm only 21 but seeing Khalid makes me feel so old.

Pred 3 dňami
Daivon Smith
Daivon Smith

Ty Dolla Sign for Sure 💯💯💯💯

Pred 3 dňami
ryan ng
ryan ng

talk all those thing to trash others for what, some more like not even nice to heard it, why don't just quit friendly and trash them up.

Pred 3 dňami
hamood aidroos
hamood aidroos

6lack made the song holly shit what a voice

Pred 3 dňami
PK LaSure
PK LaSure

2:11 u said u left that dude that dude was always gassy

Pred 3 dňami
ใคร วะ
ใคร วะ

ก็มาดิครับ

Pred 3 dňami
The Denfition Of EPIC
The Denfition Of EPIC

i dont like black people but i like this song

Pred 3 dňami
hoopbutts fantana
hoopbutts fantana

You're a cunt

Pred 2 dňami
teno_drew
teno_drew

Can you picture you and your boys doing something like that with a straight face?🤣...dope song ✌️

Pred 3 dňami
whau
whau

But

Pred 3 dňami
Brooklyn Twiggy Marie
Brooklyn Twiggy Marie

Plot twist:6lack and Khalid trade verses?!(:

Pred 3 dňami
Nyran Hamilton
Nyran Hamilton

P

Pred 3 dňami
Shuo Li
Shuo Li

6LACK CHILLS!!!

Pred 3 dňami
Tiara Ivy
Tiara Ivy

The theme of this music video got me even more shook than the song wth😦

Pred 3 dňami
Jasmine Taylor
Jasmine Taylor

imagine khalid and layton greene... i c o n i c .

Pred 3 dňami
oscar p
oscar p

LUV THIS SONG

Pred 3 dňami
003 Jungleboy
003 Jungleboy

vaporwave2018

Pred 3 dňami
Aryanna Burns
Aryanna Burns

I LOVE 6lack

Pred 3 dňami

Ďalej