I Gave My Dads Car a MAKEOVER & He Was SO MAD... (crazy reaction)

FaZe Rug
FaZe Rug

I FEEL SO BAD FOR PAPA RUG

Pred 4 mesiacmi
Shs GAMING
Shs GAMING

lol GO RUG

Pred 20 dňami
Alex Pacheco
Alex Pacheco

FaZe Rug I’d drive it everywhere

Pred 24 dňami
Bianca Lopez
Bianca Lopez

I love your vids!!!!!!!

Pred mesiacom
sharknation -_-
sharknation -_-

You forgot to show us your tattoo

Pred mesiacom
Savage mitch
Savage mitch

How much u pay for the lambo

Pred 2 mesiacmi
lil_smith_ 05
lil_smith_ 05

What part of Michigan

Pred dňom
Dawidx Gaming
Dawidx Gaming

16:54 handsome😂 . Having sex wit 2 is two some . Having sex with 3 is threesome . And you are handsome 😂😂😂

Pred 8 dňami
Matt Mattame
Matt Mattame

What about the tattoo

Pred 9 dňami
game leek
game leek

So pointless and he did not even show the tattoo what a clickbaiter so stupid plz dislike vid and thumbs up this comment.

Pred 9 dňami
Gaming with GHANDI
Gaming with GHANDI

i was born in october

Pred 18 dňami
Fortnite God
Fortnite God

Give your dad a lambo

Pred 19 dňami
Éric Brunet élève
Éric Brunet élève

that color would be so f**king ugly on a 1970 dodge charger the the vins diesel car in fast in the furious

Pred 19 dňami
Éric Brunet élève
Éric Brunet élève

i would be mad if u did that with my dreams car

Pred 19 dňami
Musa Kuljancic
Musa Kuljancic

I thought rug was holding the camera 215

Pred 19 dňami
Bruh Nothing
Bruh Nothing

Honestly white is better in the Mercedes

Pred 19 dňami
Haruki Matsui
Haruki Matsui

If u did that to my sport car....I’ll unsubscribe u....jk!

Pred 20 dňami
Galaxy
Galaxy

I would unsubscribe

Pred 20 dňami
KINDLYOWND YOU
KINDLYOWND YOU

I'll love it but I do not have a car 😂

Pred 21 dňom
fernando salas
fernando salas

I would be like WTF lol

Pred 26 dňami
Athol Winton
Athol Winton

Tell your dad he has a cool car👍

Pred 26 dňami
Swift Builds
Swift Builds

It's so nice

Pred 29 dňami
foxgaming3560 :P
foxgaming3560 :P

I think he's getting a 10 million tattoo

Pred 29 dňami
BaBa Abdul
BaBa Abdul

I'm the 50000 like

Pred mesiacom
Bianca Munoz
Bianca Munoz

Lol i think it looks good

Pred mesiacom
Gamerboy 1738
Gamerboy 1738

How much would it cost for you to do that to my dad‘s car

Pred mesiacom
Craig Tennant
Craig Tennant

Should of wrote Faze rug is king

Pred mesiacom
Briceida Bernal
Briceida Bernal

Romeo's LOVE IS HELL (Phora) sweater tho!

Pred mesiacom
Bryan Koon
Bryan Koon

Imagine being this rich

Pred mesiacom
Cristian Arias
Cristian Arias

if you did that to my car I will beat the sh*t of you 😡😡😡

Pred mesiacom
Caleigh
Caleigh

I'd literally killlll you 😂😂😂😂

Pred mesiacom
vladimir jorbenadze
vladimir jorbenadze

ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Pred mesiacom
buzzy buzzy
buzzy buzzy

They sound like Arabian wow now i see why he buying so much stuff. 😒

Pred mesiacom
buzzy buzzy
buzzy buzzy

You balling of youtube free money i see throw youtube away.

Pred mesiacom
Deni Deni
Deni Deni

I loooooooove this pink color!!!!! 😍😍😍♥️♥️♥️🤣🤣🤣🤣🤣 video is genius 🤣🤣🤣👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

Pred mesiacom
Abby Stephens
Abby Stephens

Another tattoo your mom is going to be mad

Pred mesiacom
sange Boss
sange Boss

It not bad only the frunt part is bad

Pred mesiacom
FAZE combie
FAZE combie

Tatto ??*!?!;?!-?-!

Pred mesiacom
Darlene OHara
Darlene OHara

I’ve seen people beaten over dents in their Honda and you did this to your father’s Mercedes? Lol. I wld love to have seen his reaction once the filming stopped. Actually, it wasn’t that bad. If the flames were white I’d drive that car. Another good video. I’m truly binge watching your videos and think I’ m the oldest Rugrat! Your parents are the best. You’re starting my Monday off to a good start.

Pred mesiacom
Ethen Trevanion
Ethen Trevanion

Men get breast cancer too

Pred mesiacom
Ej Bote
Ej Bote

Ina mo

Pred mesiacom
Delroy Cunningham
Delroy Cunningham

Cool

Pred mesiacom
Noah The Slayer
Noah The Slayer

don’t click read more now you have bad luck all 2019 , like to undo 😘

Pred mesiacom
Luxgers GamePlay
Luxgers GamePlay

THIS CAR IS CLEAN WATCHU TALKING BOUT

Pred mesiacom
Leo Osier
Leo Osier

I live I'm Michigan

Pred mesiacom
J Coll Entertainment
J Coll Entertainment

I would drive it and never take the rap off!

Pred mesiacom
Veronica S.
Veronica S.

Smack tf out of you😭

Pred mesiacom
Lily Amaya THE FAM
Lily Amaya THE FAM

I love it...😜😜😜

Pred mesiacom
Joshua Bennett
Joshua Bennett

the car doesn't look that bad it kind of looks bad-ass with the flames etc.

Pred mesiacom
Joseph Sockwell
Joseph Sockwell

i would go give it to cancer because i support cancer

Pred mesiacom
BRAEDEN MITCHELL
BRAEDEN MITCHELL

I will kill you

Pred mesiacom
Zachattck 04
Zachattck 04

Why is your nail black

Pred 2 mesiacmi
PenguinzYT Reactor
PenguinzYT Reactor

Can y’all help me get my followers up in INSTAGRAM I will follow back!!! I appreciate it htx_junior101 my insta

Pred 2 mesiacmi
Official Jordan Solomon
Official Jordan Solomon

My grandma had breast cancer. Luckily, she survived Edit: what about your Mercedes

Pred 2 mesiacmi
Jak Ghfv
Jak Ghfv

15:17 is what you have been waiting for and 17:53

Pred 2 mesiacmi
Simon sangtam
Simon sangtam

Hit likes if you see " Love is Hello "

Pred 2 mesiacmi
Tango.
Tango.

Fuck bro.... a monetised video *and* a sponsored ad? Scummy.

Pred 2 mesiacmi
nikoli barashnikov
nikoli barashnikov

asking people do donate when u driving lamborghinis. gtfo here. donate yo lambo.

Pred 2 mesiacmi
Mary-Ann Du Plessis
Mary-Ann Du Plessis

I will fuck you up

Pred 2 mesiacmi
kevin wisniewski
kevin wisniewski

“PAPA RUG MAMA RUG tony” lmaoo

Pred 2 mesiacmi
Alhassan OSMAN
Alhassan OSMAN

Everything is great but when your mother is talking don't talk 👌 😊😂😂❤️

Pred 2 mesiacmi
Zack Bordeaux
Zack Bordeaux

Faze rug

Pred 2 mesiacmi
323VLOGS GAMES
323VLOGS GAMES

Hey rug you should come to Michigan I make YouTube videos also I live in Michigan lol😀

Pred 2 mesiacmi
Rednixz TV
Rednixz TV

is that what you call mad?

Pred 2 mesiacmi
angelisone
angelisone

What was the total price on the wrap?

Pred 2 mesiacmi
Funky Red
Funky Red

Omg romeo's shirt just throws me back into that lovey Dovey shit!

Pred 2 mesiacmi
kiskise monigi
kiskise monigi

How much

Pred 2 mesiacmi
Stance Automotive
Stance Automotive

Shittiest YouTuber!

Pred 2 mesiacmi
Martin Palencia
Martin Palencia

You didnt show your tatoo

Pred 2 mesiacmi
Trent White
Trent White

I love it

Pred 2 mesiacmi
V’s Life
V’s Life

If you did that to my car I’d thank you because you would have gotten me my first car! But I would probably give it to my mom cuz her car has been having a lot of problems lately so yeah.

Pred 2 mesiacmi
Nicholas Au
Nicholas Au

Cool App You Discovered U Mean U were sponsored lmao

Pred 2 mesiacmi
Brian Rodriguez
Brian Rodriguez

Like for real I feel bad for papa rug

Pred 2 mesiacmi
Aubree Aidyn
Aubree Aidyn

Lol tbh as a girl for me that car looked cute the only thing looked bad was that Gray flame lol

Pred 2 mesiacmi
King Wither
King Wither

Never mess with the lambo

Pred 2 mesiacmi
Fortnite Stealth
Fortnite Stealth

Get the flame thrower

Pred 2 mesiacmi
Breezy Films
Breezy Films

Looks good for a girls car

Pred 2 mesiacmi
Kashif Mehmood
Kashif Mehmood

Rich bastards have it all no wonder they are all soo happy

Pred 2 mesiacmi
The Best
The Best

If you were to do that to my car in the future I would kill you physically kill you but thank god right now I don’t have a car

Pred 2 mesiacmi
The Best
The Best

I doesn’t look bad

Pred 2 mesiacmi
Jayshell Bear Below
Jayshell Bear Below

His reaction tho

Pred 2 mesiacmi
Cosmic r
Cosmic r

Tank yu sow mucheu

Pred 2 mesiacmi
Bebe Alex
Bebe Alex

Lol

Pred 2 mesiacmi
Soth Mony
Soth Mony

That looks cool

Pred 2 mesiacmi
ᎷᏆᎡᏃᎪ FᎪᎻᏆᎷ
ᎷᏆᎡᏃᎪ FᎪᎻᏆᎷ

You could not do that to my car cause i dont have a Mercedes 😂

Pred 2 mesiacmi
maze_ kilspree
maze_ kilspree

I would smack you

Pred 2 mesiacmi
vanessa carreno
vanessa carreno

❤️💛💚🖤💜💙💖💕💓💗💝😍😀

Pred 2 mesiacmi
vanessa carreno
vanessa carreno

Ace Family i LOVE you faze rug and papa rug and mama rug

Pred 2 mesiacmi
Nathan Andrew Davis
Nathan Andrew Davis

At 2:40 OMFG you have a Fortnite themed room?!?!

Pred 2 mesiacmi
dab a ranch da
dab a ranch da

Didn't see the tattoo

Pred 2 mesiacmi
D'zo benfranklin
D'zo benfranklin

Michigan!!!

Pred 3 mesiacmi
Toby
Toby

I would definitely disown you

Pred 3 mesiacmi
TSM MABA
TSM MABA

Is that ghoo

Pred 3 mesiacmi
TSM MABA
TSM MABA

I will beat your ass

Pred 3 mesiacmi
Ashto Michon
Ashto Michon

Hug it

Pred 3 mesiacmi
frik smith
frik smith

I would kill you Brian lol nice man

Pred 3 mesiacmi
Camara Yunisa
Camara Yunisa

l love dis car

Pred 3 mesiacmi
Jacob Hewitt
Jacob Hewitt

If you did that to my car I would pull it outside and I will get some tannerite and blow it up

Pred 3 mesiacmi
Lawrence Town
Lawrence Town

That’s cool

Pred 3 mesiacmi
Alejandro Mercado
Alejandro Mercado

I would keep it like that

Pred 3 mesiacmi
Cathy Anderson
Cathy Anderson

Yo can u do it to my truck plz

Pred 3 mesiacmi
Chris Nash
Chris Nash

I don't know why people dislike the video they are just jealous of you

Pred 3 mesiacmi
Angel WRLD
Angel WRLD

Should of put Bossly Face on it

Pred 3 mesiacmi
carl stark
carl stark

If you can in my car pink I wouldn't destroy you

Pred 3 mesiacmi
allevertonstars Master123
allevertonstars Master123

Sub me

Pred 3 mesiacmi

Ďalej

BUYING MY MOM HER DREAM CAR!! **VERY EMOTIONAL**

19:05

Giving $100,000 To A Homeless Person

14:44

Giving $100,000 To A Homeless Person

MrBeast

Zhliadnutia 11 000 000

John Mulaney Wasn't Allowed to Perform in His High School's Musicals

6:35

John Mulaney Wasn't Allowed to Perform in His High School's Musicals

Late Night with Seth Meyers

Zhliadnutia 641 822

Bowser's military hierarchy | Unraveled

15:05

Bowser's military hierarchy | Unraveled

Polygon

Zhliadnutia 422 979

THE BEST PRANK OF ALL TIME!!!

19:46

THE BEST PRANK OF ALL TIME!!!

The ACE Family

Zhliadnutia 22 000 000

Buying EVERYTHING My Girlfriend Touches Blindfolded!

23:39

Buying EVERYTHING My Girlfriend Touches Blindfolded!

Lucas and Marcus

Zhliadnutia 11 000 000

THE BEST FAMILY CHRISTMAS GIFTS OPENING EVER!!

21:38

Ordering Water Then Tipping $30,000

12:03

Ordering Water Then Tipping $30,000

MrBeast

Zhliadnutia 19 000 000

Lucas The Spider - I'm Starving

0:56

Lucas The Spider - I'm Starving

Lucas the Spider

Zhliadnutia 4 770 474

Makeup Relay Race Ft. David Dobrik & Vlog Squad

38:07

Makeup Relay Race Ft. David Dobrik & Vlog Squad

James Charles

Zhliadnutia 1 661 680

I Hate My Crazy Rich Step-Sister

6:10

I Hate My Crazy Rich Step-Sister

MY STORY ANIMATED

Zhliadnutia 1 947 139

Leftover Valentine's Candy Food Hacks

14:56

Leftover Valentine's Candy Food Hacks

Good Mythical Morning

Zhliadnutia 1 196 664

Ninja responded...

9:38

Ninja responded...

Jablinski Games

Zhliadnutia 3 007 703

ᴍᴀᴋᴇ. me. LAUGH!

11:06

ᴍᴀᴋᴇ. me. LAUGH!

DanTDM

Zhliadnutia 1 661 435