Drake - Behind Barz | Link Up TV

Link Up TV
Link Up TV

Giggs Vs Fan | #InTheBag First Episode Live NOW https://www.youtube.com/watch?v=yPmId1hdF_s

Pred 29 dňami
b_woww13 XO
b_woww13 XO

Link Up TV trash

Pred 16 dňami
Ragga x Chat
Ragga x Chat

tata

Pred 7 hodinami
Ragga x Chat
Ragga x Chat

Man 2 oomon

Pred 7 hodinami
Ragga x Chat
Ragga x Chat

My guarent

Pred 7 hodinami
Ragga x Chat
Ragga x Chat

Grene blank y verd

Pred 7 hodinami
Ragga x Chat
Ragga x Chat

Quavo

Pred 7 hodinami
Ragga x Chat
Ragga x Chat

Chalè

Pred 7 hodinami
Master Pratt 😈
Master Pratt 😈

The name of the beat please

Pred 12 hodinami
hassan mohammed
hassan mohammed

SUBSCRIBE

Pred 12 hodinami
Elijah Harris
Elijah Harris

I don’t know why but it feel like he spitting on @1:40

Pred 13 hodinami
Omar Ragab
Omar Ragab

6ix9ine behind bars now too

Pred 14 hodinami
98 neek.
98 neek.

UK on the map 👍

Pred 22 hodinami
Kris Parnell
Kris Parnell

He talking shit about xxx fuck this peice of shit he takes other peoples songs and copy's their lyrics

Pred dňom
Moises Gomez
Moises Gomez

TRASSSSHHH

Pred dňom
Kevin Medina
Kevin Medina

He never freestyle

Pred dňom
lil emi
lil emi

This the only shit i like from drake

Pred dňom
Hubert Barros
Hubert Barros

You are gréât drizzy

Pred dňom
P.C Geoff Paterson
P.C Geoff Paterson

Drake is a flat earther

Pred dňom
Shak Khan
Shak Khan

All day

Pred dňom
ZACK 254
ZACK 254

Stormzy and Drake need to make a song

Pred dňom
sabrina tamayo
sabrina tamayo

Fresno California-big ups Drake,we love u out here!#TeamDrizzy#fuck push T and kimye!

Pred 2 dňami
stanley maskell
stanley maskell

I'm definitely hearing a chidori in this

Pred 2 dňami
cloudscholar22
cloudscholar22

Drizzy snapped!

Pred 2 dňami
I Be Surgical
I Be Surgical

some people RAP and then others excel in RAP this dude is FIRE and shits on the rest of the mumble rappers...it dont matter what you do just do what you do and do it like that..good shit DRAKE!! love what you do!!

Pred 2 dňami
Peter Piper Payne Killa
Peter Piper Payne Killa

Giggs wrote this . Stop deleting my comment, because you know I’m right .

Pred 2 dňami
Jon Doe
Jon Doe

Get off UK's cock man grime what ? DikEd

Pred 2 dňami
Imanisquad _XD
Imanisquad _XD

I thought this was British grime

Pred 2 dňami
Alessandro Lippi
Alessandro Lippi

Ur a blick nigg

Pred 2 dňami
Davey Graham
Davey Graham

Best barz

Pred 2 dňami
jassim Roudan-Lazim
jassim Roudan-Lazim

shout out to drake for switching it up and using the uk slang and spitting them uk bars in the uk!!!..., youre a legit uk doni now drake!! great power, great responsibility!!!

Pred 2 dňami
FroyValko Cepir
FroyValko Cepir

Add some respekt on it!

Pred 3 dňami
SeanK31
SeanK31

Someone wrote that for him he just read it behind his eyes

Pred 3 dňami
Miah Luke
Miah Luke

Ghostwrite a freestyle? I think not

Pred 2 dňami
Lava Juices
Lava Juices

I love your songs

Pred 3 dňami
FreeZer GanG
FreeZer GanG

What’s the instrumental

Pred 3 dňami
Kevin Shehu
Kevin Shehu

02.51

Pred 3 dňami
Ryan Narcisse
Ryan Narcisse

“I can’t do love they get way too attached, phone get broke, whip get scratched” Goddamn ain’t I lie told

Pred 3 dňami
George Koutsoumbi
George Koutsoumbi

Big tunnne smacked this

Pred 3 dňami
Lucas Grigg
Lucas Grigg

Listen to it again. Don't pay any mind to his change to euro lingo. Just listen again... This is the Drake we all wanted all along. That flow is what we love. OVO season all year.

Pred 4 dňami
Dirty Sinkers
Dirty Sinkers

Bro he a hater of xx how could u drake xx is dead fuck u drake

Pred 4 dňami
Freddie Treacy
Freddie Treacy

Why he trying to act like he’s from England

Pred 4 dňami
いきすちそ
いきすちそ

Drake a murderer n all but I rate this one

Pred 4 dňami
Samoah Jone
Samoah Jone

Is he with adam johnson

Pred 4 dňami
Samoah Jone
Samoah Jone

We need to link up

Pred 4 dňami
2k Worldwide
2k Worldwide

Love , from RSA dreezy #Areece

Pred 4 dňami
Ws Alan
Ws Alan

No one can sing this better than Drake 💯🔥🔥🔥

Pred 4 dňami
Ace Music
Ace Music

did i just hear a kanye west diss they too woried bout selling out shoes🤔

Pred 4 dňami
FroyValko Cepir
FroyValko Cepir

Add some respekt on it!

Pred 5 dňami
Nio mi
Nio mi

Where you all listen this song? I... I heard when they do challenge And i heard like Drake So.. I GET THIS SONG!

Pred 5 dňami
Dewayne Queen
Dewayne Queen

Rip xxxtentacion the real king👑👑

Pred 5 dňami
GamerKwamz
GamerKwamz

this is kinda good, he is a guy from canada

Pred 5 dňami
NBL 04
NBL 04

Listens to mans not hot once

Pred 5 dňami
Mook Money
Mook Money

U the fucking goat frfr bra noone can do what u do and lil wayne my favorite rapper crazy 💥💥💥💥💥💣💣💣💣💣💣💣💪🏿💪🏿💪🏿💪🏿💪🏿

Pred 5 dňami
Armando J. Soutullo
Armando J. Soutullo

Hands down, best Drake flow, ever!

Pred 5 dňami
Ramon Pimentel
Ramon Pimentel

Richie Beatz prod https://soundcloud.com/richie-beatz-1/mortal-kombat-prod-by-richie-beatz-free-dl

Pred 6 dňami
SUAVG8D
SUAVG8D

Did Drake witch his accent? Lol

Pred 6 dňami
jacob giambuzzi
jacob giambuzzi

"Personal ting" ..bruh trynna sound Jamaican. Id bet my bottom dollar he stole this flow from some soundcloud rapper

Pred 6 dňami
Adnan Omerinovic
Adnan Omerinovic

Drake killed it

Pred 6 dňami
Koko Koko
Koko Koko

بتجنن يا البي

Pred 6 dňami
Korey Weldon
Korey Weldon

Ur mad bruv don’t know how u do it but carry on

Pred 6 dňami
Conor Lennon
Conor Lennon

Didn’t know that Canada was in South London

Pred 6 dňami
Peter Piper Payne Killa
Peter Piper Payne Killa

Conor Lennon giggs wrote this .

Pred 2 dňami
BOSSMAN
BOSSMAN

Acc just fuck off back to America your musics shit you queer

Pred 7 dňami
Stephe Whatzupyrbut
Stephe Whatzupyrbut

Nice verse though. However its clone technology. This genre is exhausted with little talent. So what happens when your crew gone and the stripper bitches found a new daddy?

Pred 7 dňami
Ollie Hatwell
Ollie Hatwell

Since when was he from London 🤣 he probably doesn’t know what he’s saying while he saying it 😂

Pred 7 dňami
ThatGuyBanter
ThatGuyBanter

Madness

Pred 7 dňami
Sparkle Dash
Sparkle Dash

Kian hi

Pred 7 dňami
NoB FaYdAR
NoB FaYdAR

This bar is cosmically coded for drizzy aint no body can spit it correct like drake #blessUp🔑

Pred 7 dňami
Money X
Money X

My nigga better play this when I go see his Concert no 🧢

Pred 8 dňami
Can can
Can can

This is trash lol

Pred 8 dňami
Jobe ™
Jobe ™

[Intro] Yeah, Link Up TV, Behind Barz Big up man like Rashid, Joey, Tadas, yeah Shoutout Giggs for settin' the ting SN1, OVO Mm-hmm, yeah, look [Chorus] You know how the paigon chit-chat goes I like Rs and Vs and Os I don't really play no tic-tac-toe Been with Chubbs through highs and lows We seen man last night, they froze Wasn't no cameras, wasn't no pose Just like that one time at 'Chella Good thing man weren't pullin' out phones [Verse 1] Staying in big six-six with woes Man start dissin' and doin' reposts They do anything except road Still can't see them after it snows I don't have time for the wasteman jokes Personal ting if I'm gettin' up close Loyal to O 'cause I've taken a oath Versace hotel and I'm takin' the robes Seen 'em in person, I'm seein' a ghost They told me relax 'cause they're takin' control Take all that shit up with P and his bro I wish you the best, let me know how it goes Wanna be free and I wanna let go We came around and you showed us the most I know so much shit that I cannot expose I keep it inside and I laugh on my own Got all the tea and I'm hottin' it up I need a shade mansion, a room's not enough You're droppin' some shit but that shit was a bust They got no direction, they're followin' us I come from a city that they never touch Your man is a goofy and he could get rushed I can't name a rapper or girl that I trust I dream about turnin' these yutes into dust [Interlude] Yeah, yeah Big Scorpion, out now Yeah, look [Chorus] You know how the paigon chit-chat goes I like Rs and Vs and Os I don't really play no tic-tac-toe Been with Roxx through highs and lows We seen man last night, they froze Wasn't no cameras, wasn't no pose Just like that one time at Nobu Good thing man weren't pullin' out phones [Verse 2] Think you know me? That's not true We got ties in West End too She came over and she got slewed Throwin' up six like man had flu I got way too big off Views Back to the basics, I won't lose They wanna link when they got no chunes They too worried 'bout sellin' out shoes I don't give a fuck about jeans and crep Or goin' to Milan or goin' to the Met I just wanna make these songs for the set I just wanna load that and let that wet I got so much tings in the stash Fold up anyone, dun that clash Got no sense like Jizzle and shh Big and bad like leader and shh Can't do love 'cause they get too attached Phone get broke and whip get scratched I'ma just take my knots in cash They can never tie me down, that's facts All that bark but we know he's a cat I don't really like goin' tit for tat I'ma just come like tat-tat-tat I'ma just end that there, that's that

Pred 8 dňami
SB
SB

Man said "I just wanna load that and let that wet"... Sus or bars?

Pred 9 dňami
SobinaDi
SobinaDi

Yeah Link Up TV, Behind Barz Big up man like Rashid, Joey, Tadas Shoutout Giggs for settin' the ting SN1, OVO Mm-hmm, yeah, look You know how the paigon chit-chat goes I like R's and V's and O's I don't really play no tic-tac-toe Been with Chubbs through highs and lows We seen man last night, they froze Wasn't no cameras, wasn't no pose Just like that one time at 'chella Good thing man weren't pullin' out phones Stay in big six six with woes Man start dissin' and doin' reposts They do anything except road Still can't see them after snows I don't have time for the wasteman jokes Personal ting if I'm getting up close Loyal to O 'cause I've taken a oath Versace hotel and I'm taking the robes Seen 'em in person, I'm seeing a ghost They told me relax 'cause they're taking control Take all that shit up with P and his bro I wish you the best, let me know how it goes Wanna be free and I wanna let go We came around and you showed us the most I know so much shit that I cannot expose I keep it inside and I laugh on my own Got all the tea and I'm hottin' it up I need a shade mansion, a room's not enough You're droppin' some shit but that shit was a bust They got no direction, they're followin' us I come from a city that they never touch Your man is a goofy and he could get brushed I can't name a rapper or girl that I trust I dream about turning these yutes into dust Yeah, yeah Big Scorpion, out now, yeah, look You know how the paigon chit-chat goes I like R's and V's and O's I don't really play no tic-tac-toe Been with Roxx through highs and lows We seen man last night, they froze Wasn't no cameras, wasn't no pose Just like that one time at Nobu A good thing man weren't pullin' out phones Think you know me, that's not true We got ties in West End too She came over and she got slew Throwin' up six like man have flu I got way too big off Views Back to the basics, I won't lose They wanna link when they got no chunes They too worried about sellin' out shoes I don't give a fuck about jeans or crep Or going to Milan or going to the Met I just wanna make these songs for the set I just wanna load that, let that wet I got so much tings in the stash Fold up anyone, done that clash Got no sense like jizzle and shh Big and bad like leader and shh Can't do love 'cause they get too attached Phone get broke and whip get scratched I'ma just take my knots and cash They can never tie me down, that's facts All that bark but we know he's a cat I don't really like going tit for tat I'ma just come like tat-tat-tat I'ma just end that there, that's that Yeah, Link Up TV Drizzy Drake Maddas, jheeze

Pred 9 dňami
Steven Reyes Campos
Steven Reyes Campos

It's all Drakes falut Xxxtentacion is dead

Pred 9 dňami
Alex Chircă
Alex Chircă

Fuck off

Pred 7 dňami
TheKaptinZone Al
TheKaptinZone Al

Cant spell for shit

Pred 9 dňami
faustao Trump
faustao Trump

uk rap drill wow drake

Pred 9 dňami
Jamie Reid
Jamie Reid

They doing anything except 'rose' still can't see them after it snows"!!!! What a line! (Probably went over loads of folks heads that one)

Pred 9 dňami
Kingsley Oziegbe
Kingsley Oziegbe

Love, love, love this flow, love the lyrics, please someone make some banger trap or hip-hop music real soon, else I'll be listening to this on repeat erryday. Jeez what happened to Trap and HipHop music recently??

Pred 9 dňami
Tariq Butler
Tariq Butler

Drake snapppppppped omg

Pred 10 dňami
tyrese newton
tyrese newton

he should look into doing grime ,

Pred 10 dňami
mariangel tales
mariangel tales

LYRICS [Intro]
Yeah, Link Up TV, Behind Barz
Big up man like Rashid, Joey, Tadas, yeah
Shoutout Giggs for settin' the ting
SN1, OVO
Mm-hmm, yeah, look

[Chorus]
You know how the paigon chit-chat goes
I like Rs and Vs and Os
I don't really play no tic-tac-toe
Been with Chubbs through highs and lows
We seen man last night, they froze
Wasn't no cameras, wasn't no pose
Just like that one time at 'Chella
Good thing man weren't pullin' out phones

[Verse 1]
Staying in big six-six with woes
Man start dissin' and doin' reposts
They do anything except road
Still can't see them after it snows
I don't have time for the wasteman jokes
Personal ting if I'm gettin' up close
Loyal to O 'cause I've taken a oath
Versace hotel and I'm takin' the robes
Seen 'em in person, I'm seein' a ghost
They told me relax 'cause they're takin' control
Take all that shit up with P and his bro
I wish you the best, let me know how it goes
Wanna be free and I wanna let go We came around and you showed us the most
I know so much shit that I cannot expose
I keep it inside and I laugh on my own
Got all the tea and I'm hottin' it up
I need a shade mansion, a room's not enough
You're droppin' some shit but that shit was a bust
They got no direction, they're followin' us
I come from a city that they never touch
Your man is a goofy and he could get rushed
I can't name a rapper or girl that I trust
I dream about turnin' these yutes into dust [Interlude]
Yeah, yeah
Big Scorpion, out now
Yeah, look

[Chorus]
You know how the paigon chit-chat goes
I like Rs and Vs and Os
I don't really play no tic-tac-toe
Been with Roxx through highs and lows
We seen man last night, they froze
Wasn't no cameras, wasn't no pose
Just like that one time at Nobu
Good thing man weren't pullin' out phones
 [Verse 2]
Think you know me? That's not true
We got ties in West End too
She came over and she got slewed
Throwin' up six like man had flu
I got way too big off Views
Back to the basics, I won't lose
They wanna link when they got no chunes
They too worried 'bout sellin' out shoes
I don't give a fuck about jeans and crep
Or goin' to Milan or goin' to the Met
I just wanna make these songs for the set
I just wanna load that and let that wet
I got so much tings in the stash
Fold up anyone, dun that clash
Got no sense like Jizzle and shh
Big and bad like leader and shh
Can't do love 'cause they get too attached
Phone get broke and whip get scratched
I'ma just take my knots in cash
They can never tie me down, that's facts
All that bark but we know he's a cat
I don't really like goin' tit for tat
I'ma just come like tat-tat-tat
I'ma just end that there, that's that
 [Outro]
Yeah, Link Up TV
Drizzy Drake
Maddas, jheeze!

Pred 10 dňami
Yung Capone
Yung Capone

Iknow them Americans eint posting comments on dis 😂

Pred 10 dňami
Ghost Kat
Ghost Kat

Is this freestyle though??

Pred 10 dňami
Jo White
Jo White

Did anyone else clock how much this sounded like dappys "trill" In certain parts? 👀🤔

Pred 10 dňami
Zariah Porter
Zariah Porter

canadian accent came out here hard af 😂

Pred 10 dňami
Aafsa Alliyy
Aafsa Alliyy

I really don't rate drake. Why's he begging it.

Pred 10 dňami
TheKaptinZone Al
TheKaptinZone Al

That made no sense.

Pred 9 dňami
Ibrahim Mahamed
Ibrahim Mahamed

way better than the one with the fat dude yellin around

Pred 10 dňami
iTz Aidan
iTz Aidan

I would love to go to a drake concert

Pred 10 dňami
Taylor & Friends
Taylor & Friends

Yo

Pred 10 dňami
Taylor & Friends
Taylor & Friends

To the comments are jokes

Pred 10 dňami
kadeem baksh
kadeem baksh

Rip Xxxtentacion rest in peace Xxxtentacion

Pred 10 dňami
C 17
C 17

Fuck X

Pred 10 dňami
kadeem baksh
kadeem baksh

Drake killed Xxxtentacion rip z Xxxtentacion rest in peace Xxxtentacion

Pred 10 dňami
Yumi ix
Yumi ix

Shut the fuck up, leave X to rest you fucked up kid.

Pred 3 dňami
Evie White
Evie White

are people still talking about xxxtentacion 😴😴😴😴😴😴

Pred 6 dňami
TheKaptinZone Al
TheKaptinZone Al

+kadeem baksh leaen english and get real facts u dumb 5 year old

Pred 9 dňami
Daniel’s Lost Son
Daniel’s Lost Son

kadeem baksh tf you saying stfu

Pred 10 dňami
kadeem baksh
kadeem baksh

No hes a hig idiot kiki I killed x do you hate me rip Xxxtentacion rest in peace Xxxtentacion

Pred 10 dňami
いきすちそ
いきすちそ

I actually love how Drake appreciates uk music

Pred 10 dňami
BOING
BOING

True, i feel him as i have the same opinion, uk music needs more attention, very generic and improved compared to american hip hop!

Pred 4 dňami
いきすちそ
いきすちそ

Is this on Spotify?

Pred 10 dňami
Corey Pieper
Corey Pieper

fire shit

Pred 10 dňami
Conor O’halloran
Conor O’halloran

Put it at 1.25 x speed it’s waveyyy 🌊🥶

Pred 10 dňami
Borat Sagdiyev
Borat Sagdiyev

Mans looking at the mic like he tryna take it out on a date

Pred 10 dňami
Germain Cofre
Germain Cofre

Name instrumental?

Pred 10 dňami
Shanexhazel Mcdonnell
Shanexhazel Mcdonnell

bad rapper

Pred 10 dňami
YouGrand
YouGrand

dead.......

Pred 11 dňami
El John
El John

Wow awesome! Who wrote these bars?

Pred 11 dňami
TheKaptinZone Al
TheKaptinZone Al

So funny

Pred 9 dňami
Yumi ix
Yumi ix

Bruv I never knew this was out...

Pred 11 dňami
Daniel
Daniel

This guy need cut from USA and yard in UK already

Pred 11 dňami

Ďalej

Drake - Nonstop
Ciara - Level Up
Ciara - Level Up

Ciara

Pred 4 mesiacmi

Mob Ties
Mob Ties

Drake - Topic

Pred 3 mesiacmi

Nonstop
Nonstop

Drake - Topic

Pred 3 mesiacmi