Celebs Who Insulted Ellen On Her Show

Zero Naut
Zero Naut

Ellen degenerate is just that... a degenerate and a miserable horrible person in real life.

Pred 17 hodinami
Charlon Molase
Charlon Molase

Trying hard spotted...

Pred 22 hodinami
Joey Peckerwood
Joey Peckerwood

Who cares who insults the Degenerate.

Pred dňom
Knott Chu
Knott Chu

That's 5+ minutes of my life I'm not getting back.

Pred 2 dňami
Joshua Kennedy
Joshua Kennedy

Weak

Pred 2 dňami
saira jabbar
saira jabbar

MOST of these are NOT insults! wendy IS insulting on her show!! Especially with priyanka chopra's wedding

Pred 2 dňami
Jerrad Hinton
Jerrad Hinton

I’m dumber now for watching this

Pred 3 dňami
Home Quarters
Home Quarters

We just unsubscribed you Nikki Swift. If we can block you we will. You have turned out to be just a gossiper; a drama queen just to enhance your videos and viewers.

Pred 3 dňami
LunaPlayz💕
LunaPlayz💕

This woman talking made no sense I bet she doesn't get jokes. And she made me angry af

Pred dňom
Afolarin wangpuppy
Afolarin wangpuppy

Y'all are wired I am not trying to be rude but this shows that y'all have nothing to do cause all this are jokes always I am not trying to be rude

Pred 3 dňami
K g
K g

She is hard to intimidate, if it wouldn't be for the millions dollars free gifts, big checks she is giving to her audience Ellen will probably be a stand up comedian.

Pred 4 dňami
Kallie Morton
Kallie Morton

So nicky swift is runny out ideas for new videos these are jokes

Pred 4 dňami
Shooter Don
Shooter Don

Why😱😭😭😭😭😭😭

Pred 4 dňami
antony robin
antony robin

Grandma will u give me some gift 🎁??????🤔

Pred 5 dňami
alex duke
alex duke

Ellen Bieber Degenerate is a nasty piece of work and so fake and is a Deep State Operative ,dont be fooled.

Pred 6 dňami
DilSePassioN
DilSePassioN

Seriously ???? anything would be written to get views .....

Pred 7 dňami
Fortunato's
Fortunato's

She s like an old men

Pred 7 dňami
Pegasus
Pegasus

In I'm a celebrity get me out of here Australia. They talk about how hard Ellen is to work with.

Pred 9 dňami
R&R R&R
R&R R&R

Oh they love Ellen

Pred 9 dňami
Pinkaholic Sarah
Pinkaholic Sarah

Caitlin sounds like a man

Pred 9 dňami
Pinkaholic Sarah
Pinkaholic Sarah

Is it me or does Caitlin Jenner is transgendered

Pred 9 dňami
robin polite
robin polite

You’d better stay out of my neighborhood if you think these are insults lmao

Pred 9 dňami
Spots 1819
Spots 1819

How could anyone do that to the sweetest, kindest person on this earth?

Pred 10 dňami
Christin Frazier-Porter
Christin Frazier-Porter

And when did Katy perry insult her?? This whole video is reaching af

Pred 10 dňami
Jim Rich
Jim Rich

Shit segment. Has nothing to do with the teaser hook line to get you here.

Pred 10 dňami
Sana Ahmad's Inspirational Videos
Sana Ahmad's Inspirational Videos

Ellen is a real inspiration! If you guys know her past, then you might be able to understand what I'm talking about. She went through so much and still managed to hide her pain behind her beautiful smile! She's incredibly strong...a gem of a person :)

Pred 11 dňami
yo yo bigs
yo yo bigs

1:25 I would so eat that piece Nicole Kidman spit out her mouth

Pred 11 dňami
Deadly Pandaz
Deadly Pandaz

*Jennifer sounds like a boy* 👦🏻

Pred 14 dňami
Darrick Ward Jr.
Darrick Ward Jr.

You are talking too much

Pred 14 dňami
Artistic iPad
Artistic iPad

Above-mentioned

Pred 16 dňami
Theju philips
Theju philips

these are for the TRP only

Pred 17 dňami
Emily Omtvedt
Emily Omtvedt

Oh Please! These are not insults! There no were close. She didn’t get mad. So please stop!

Pred 17 dňami
eliza spote
eliza spote

Oh, come on! There was maybe one actual insult.

Pred 17 dňami
Eman Imran
Eman Imran

lol 😂😂😂😂

Pred 17 dňami
Pink Princess
Pink Princess

Ellen is amazing why do people bully her? I hate all the people who bully her

Pred 17 dňami
Aminah Syed
Aminah Syed

That is not insulted gurl

Pred 18 dňami
Roadd Jack2
Roadd Jack2

ok go ahead come at me...but....gawddamn caitlyn"don't call me bruce"jenner is one homely looking she-beast!!

Pred 18 dňami
Facetious Titan
Facetious Titan

1:56 There's no comeback more satisfying than a true and hard earned one.

Pred 18 dňami
Rnrf 5150
Rnrf 5150

looks like Nicki ran out of material to upload :) how is this an insult LOL

Pred 19 dňami
Soty Cloi
Soty Cloi

transgenders give me nightmares

Pred 19 dňami
Trevor Trusty
Trevor Trusty

Commentary is not meant to completely take the place of the original content lol.

Pred 19 dňami
Lcb312
Lcb312

This may be the dumbest one yet. All of that was in good fun. Ugh why do I keep watching nicki swifts crap

Pred 19 dňami
k a y l a l a l a
k a y l a l a l a

hm i think these were jokes

Pred 19 dňami
arlene hilton
arlene hilton

I don't like De Generes.

Pred 20 dňami
Bobby
Bobby

Tea

Pred 21 dňom
Lisa Gibson
Lisa Gibson

all I see is a bunch of freaks

Pred 21 dňom
Cap'n Cunt
Cap'n Cunt

What kind of dinosaur would Ellen be?..................A lickalotopuss.

Pred 21 dňom
TheDriftdog
TheDriftdog

OMG they’re like mostly all people that Ellen considers friends!! It’s called banter not insults!!

Pred 21 dňom
JamesReid
JamesReid

0:22 ironic

Pred 21 dňom
Amgoth Sandeep Pawar
Amgoth Sandeep Pawar

These are not at all an insults. Whatever, Ellen is a generous and beautiful lady by heart. I request if any subscribers to this channel I req to unsubscribe

Pred 21 dňom
Siddhant Chaudhary
Siddhant Chaudhary

No 1 can insult her she'z the best person alive ...who lives for the sake of others

Pred 21 dňom
Rishi kesh
Rishi kesh

The pinned by don't want it

Pred 21 dňom
Rachana M
Rachana M

No one insults Ellen and gets away with it, she always has good retorts lol :)

Pred 22 dňami
Mrytyunjay Maheshwari
Mrytyunjay Maheshwari

They're jokes not insults. #StopClickbait

Pred 22 dňami
The World Of Panda
The World Of Panda

if these are insults i commit verbal genocide daily, unintentionally and accidentally tbh what do you expect from bellen degenerates?

Pred 22 dňami
Ruva Shoko
Ruva Shoko

These were all jokes tf u on about

Pred 22 dňami
Billy Bobb
Billy Bobb

I still recon she's a top looking bloke but i wouldn't bang her. , Would you ?

Pred 22 dňami
Speed King
Speed King

Maybe you should not narrate everything over the video and instead let us watch and hear the so called insults exchanged and then decide.

Pred 23 dňami
gabriel jonathan
gabriel jonathan

Caitlyn jenner sounds like quagmires dad

Pred 23 dňami
peter shaw
peter shaw

What amuses me are the bevy of hysterical twits in the audience of her freak show

Pred 23 dňami
Curls N purls Diy
Curls N purls Diy

Wendie williams wants to say ellen looks like justin bieber but lowkey wendie looks like jayZ 😭😭

Pred 23 dňami
LIL BMX
LIL BMX

I call this insults....

Pred 23 dňami
Dr. J Andress
Dr. J Andress

Ellen Degenerate!! Lol

Pred 23 dňami
Mary Vargas
Mary Vargas

People she is a SHE ? Mark the 😈 is telling her in her mind she is a he , May she find JESUS before she dies , REPENT Lady

Pred 23 dňami
Lerinch Basumatary
Lerinch Basumatary

I love Ellen and I am from India

Pred 23 dňami
K Le
K Le

What did nicki do?

Pred 24 dňami
LG
LG

weirdos one and all

Pred 24 dňami
AyawninHippo
AyawninHippo

No Brian Bruce Jenner is a woman. A beautiful Duch woman!!

Pred 24 dňami
Albie S
Albie S

February 2019 anyone???

Pred 24 dňami
antonywebster
antonywebster

yep

Pred 7 dňami
chicken_nugget _playz
chicken_nugget _playz

Meh

Pred 9 dňami
ملكة جمال الحاره حبيبة شباب
ملكة جمال الحاره حبيبة شباب

me

Pred 19 dňami
Clorox Bleach
Clorox Bleach

Bruce Jenner

Pred 24 dňami
SKilledP0TATO
SKilledP0TATO

Ellen is a joke. None of these are insults.

Pred 24 dňami
Patrick Savage
Patrick Savage

Oh yeah yeah

Pred 24 dňami
Cody Schneider
Cody Schneider

3 that's a dude

Pred 24 dňami
Kaitlyn Winslow
Kaitlyn Winslow

Ellen birthday is tomorrow

Pred 25 dňami
Kaitlyn Winslow
Kaitlyn Winslow

Ellen is my spirit animal

Pred 25 dňami
Kaitlyn Winslow
Kaitlyn Winslow

2:28 she sound different

Pred 25 dňami
Kaitlyn Winslow
Kaitlyn Winslow

I love Ellen she awesome and funny love her dancing

Pred 25 dňami
Loostyc
Loostyc

I don't like her. So smug...

Pred 25 dňami
thatmanwithagopro
thatmanwithagopro

Wouldn’t last till lunch on any construction sight

Pred 25 dňami
Ransom Messenger
Ransom Messenger

You mean Bruce Jenner? I think they messed up that's a dude🤣

Pred 25 dňami
Babika Potter
Babika Potter

I like Ellen why be horrible

Pred 25 dňami
Rob Specht
Rob Specht

did you say "her" alluding to this boy?doesnt that make him upset to be confused?lol

Pred 25 dňami
Unknown
Unknown

4:30 isnt an insult lol

Pred 25 dňami
Kaitlyn Winslow
Kaitlyn Winslow

If Ellen doesn't mind it then i dont mind it

Pred 25 dňami
Connor Sydney
Connor Sydney

These aren’t bloody insults, it’s called BANTER!!

Pred 25 dňami
Harry's Little Spoon
Harry's Little Spoon

Insults? Wtf

Pred 26 dňami
J Stratton
J Stratton

Things got hairy when the man *coughs* I mean Katmen Jenner showed. Hair....male... men have more hair....get it. Ok I'm done.

Pred 26 dňami
Bestest
Bestest

is katy perry wearing dining cloth? xD

Pred 26 dňami
Shwerib
Shwerib

Ellen Degenerate Sorry I had to say it

Pred 26 dňami
Seifiraqaustralia
Seifiraqaustralia

That’s okay

Pred 21 dňom
Sophie Shannon
Sophie Shannon

Roses are red Violets are blue I got clickbated And so did you

Pred 26 dňami
shogun ringo
shogun ringo

Anybody can act good and kind infront of the camera but in reality this celeb are evils

Pred 27 dňami
Bob McDowell
Bob McDowell

They should insult her, in reality she's not very nice. She scares people that comes on the show. Talylor Swift asked her not to scare her again on the show and she said she wouldn't, but she still did. Another time T.S. told her that she did not want to play her guitar for personal reasons and Degeneres said "OK, you don't have to play it." Then on the show in front of a big audience, she pulls the guitar out and asks Talyor to play it. She was shocked and mad that Dgeneres does not keep her word. Also, it's out that she treats her staff like crap! She treats them like little kids and she demands total obedience. She's not really a nice person.

Pred 27 dňami
Rachel Bergstrom
Rachel Bergstrom

These are literally not insults like what

Pred 27 dňami
Veríssimo Gomes
Veríssimo Gomes

in generous those were not insults

Pred 27 dňami
Alanna Rae
Alanna Rae

These aren’t insults lmao a lot of them are just respectful corrections

Pred 27 dňami
GILBERT BELL
GILBERT BELL

you just made it all up none of these episodes were insulting . you are delusional.

Pred 27 dňami
Abigail Gilley
Abigail Gilley

seriously who calls these insults?

Pred 27 dňami
Butera Moonlight
Butera Moonlight

The only awkward one was the Caitlin Jenner interview

Pred 27 dňami
AC X
AC X

Ellen is the queen of day time television

Pred 27 dňami
I love israel
I love israel

Can you upload more wheelchair compilations for my good pal "Donga"

Pred 27 dňami
Solitary Dreamers
Solitary Dreamers

What? Is this what people call 'insult' these days?

Pred 28 dňami
MAXIMILLIANMUS OH YEAH YEAH YEAH
MAXIMILLIANMUS OH YEAH YEAH YEAH

Ellen's a good person.....and they're just hittn her hard....I don't like seeing calm and fun person like Ellen being got hard

Pred 28 dňami

Ďalej

Who wants to be a Millionaire - Major Fraud

09:53

Who wants to be a Millionaire - Major Fraud

RomeijnLand

Zhliadnutia 10 000 000

Bowser's military hierarchy | Unraveled

15:05

Bowser's military hierarchy | Unraveled

Polygon

Zhliadnutia 439 743

Ellen Looks for the Mystery Celebrity Hiding in Her Audience

06:28

ANGRY & RUDEST AUDITIONS ON AMERICAN IDOL!

12:02

ANGRY & RUDEST AUDITIONS ON AMERICAN IDOL!

Top Talent

Zhliadnutia 9 100 000

Saoirse Ronan Plays 'Who'd You Rather?'

06:11

Saoirse Ronan Plays 'Who'd You Rather?'

TheEllenShow

Zhliadnutia 10 000 000

You Laugh, You Lose | Will Ferrell vs. Mark Wahlberg

06:04

Christina SHOCKED By Her Childhood Friend In The Voice!

06:42

10 Most Unbelievable Gold Diggers

06:37

10 Most Unbelievable Gold Diggers

Facts Verse

Zhliadnutia 15 000 000

Celebrities Who Treat Their Significant Others Like Trash

07:38

Lucas The Spider - I'm Starving

0:56

Lucas The Spider - I'm Starving

Lucas the Spider

Zhliadnutia 4 820 851

My Car Caught On Fire!

15:34

My Car Caught On Fire!

Danny Duncan

Zhliadnutia 1 112 816

BALDI'S BASICS IN REAL LIFE! Baldi took over our Office!

14:24

Twin Swap DRIVE THRU Challenge

11:46

Twin Swap DRIVE THRU Challenge

Niki and Gabi

Zhliadnutia 3 346 092

Chocolate vs. Real Food Challenge

14:28

Chocolate vs. Real Food Challenge

Good Mythical Morning

Zhliadnutia 1 602 126

SML Movie: Bowser Junior's Girlfriend!

12:14

SML Movie: Bowser Junior's Girlfriend!

SuperLuigiLogan

Zhliadnutia 3 183 084

The World's Hardest Flexer (with Danny Gonzalez)

18:40

The World's Hardest Flexer (with Danny Gonzalez)

Drew Gooden

Zhliadnutia 1 131 340

Laminar Flow DISAMBIGUATION

9:18

Laminar Flow DISAMBIGUATION

CaptainDisillusion

Zhliadnutia 2 365 501

Disney's Aladdin - Special Look:  In Theaters May 24

1:01

Disney's Aladdin - Special Look: In Theaters May 24

Walt Disney Studios

Zhliadnutia 7 933 742