88RISING ON TOUR THIS FALL 🌡🌡🌡 ON-SALE NOW!

  • Zverejnené Pred 8 mesiacmi

    88rising88rising

    trvanie: 0:47

    Head In The Clouds, an album by 88rising, coming July 20th, 2018
    88rising Head In The Clouds Music & Arts Festival
    September 22, 2018 | Los Angeles State Historic Park
    Tickets: hive.co/l/hitcla
    88 Degrees & Rising North American Tour
    Tickets: 88rising.com
    88 Degrees & Rising Tour ft. Rich Brian, Joji, Keith Ape, Higher Brothers, KOHH, NIKI, AUGUST 08, Don Krez, and more in select cities.
    Sat, Sep 22 -- Los Angeles, CA -- Los Angeles State Historic Park (Head In The Clouds Festival)
    Fri, Sep 28 -- Philadelphia, PA -- The Fillmore Philadelphia
    Sun, Sep 30 -- Toronto, ON -- RBC Echo Beach
    Mon, Oct 1 -- Montreal, QC -- M Telus
    Wed, Oct 3 -- New York, NY -- Pier 17 at South Street Seaport
    Fri, Oct 5 -- Boston, MA -- Agganis Arena
    Tue, Oct 9 -- Washington DC -- MGM National Harbor
    Thu, Oct 11 -- West Lafayette, IN -- Purdue University
    Sat, Oct 13 -- Detroit, MI -- The Fillmore Detroit
    Sun, Oct 14 -- Chicago, IL -- Aragon Ballroom
    Tue, Oct 16 -- Atlanta, GA -- Tabernacle
    Tue, Oct 19 -- Austin, TX -- ACL Live
    Sat, Oct 20 -- Houston, TX -- Smart Financial Center
    Tue, Oct 21 -- Dallas, TX -- Pavilion at Toyota Music Factory
    Fri, Oct 23 -- Denver, CO -- The Fillmore Auditorium
    Sat, Oct 26 -- Vancouver, BC -- Pacific Coliseum
    Sun, Oct 27 -- Seattle, WA -- Showare Center
    Tue, Oct 31 -- San Francisco, CA -- Bill Graham Civic Auditorium

    88rising  88 degrees & rising  north america  rich brian  august 08  joji  keith ape  higher brothers  niki  sen morimoto  dumbfoundead  head in the clouds  festival  america  USA  double happiness  tour  live  don krez  disrespectin  falcons  

Sultan Ardiansyah
Sultan Ardiansyah

shit, I like it

Pred mesiacom
Alex Boulton Gaming
Alex Boulton Gaming

damn Australia is so shit

Pred 2 mesiacmi
Reginaldo P. Santiago
Reginaldo P. Santiago

88 rising fazendo trap funk? Wtf!? Kkkkkk ficou do caralho

Pred 2 mesiacmi
Stef L.
Stef L.

(cries in Midwest United States)

Pred 4 mesiacmi
NotSoOriginal
NotSoOriginal

People are crying because they're in Europe? Bitch, I'm Indian. They won't even think of coming to our country lmao

Pred 4 mesiacmi
Blazer Aliont
Blazer Aliont

song name pls

Pred 4 mesiacmi
DBZTRUNKSCION
DBZTRUNKSCION

RICH CHIGGA BOI

Pred 5 mesiacmi
Joyce
Joyce

already buy the ticket aka Toronto​

Pred 5 mesiacmi
kerlifan1011
kerlifan1011

No Oregon?? I'd hella go just for Joji...

Pred 5 mesiacmi
WarDoctor42
WarDoctor42

tbh Joji is the only one I know (and you know why)

Pred 5 mesiacmi
Frank Sun
Frank Sun

See y'all in Vancouver!!

Pred 5 mesiacmi
Khuth Taiyo
Khuth Taiyo

The song is called Disrespectin

Pred 5 mesiacmi
Maick Maick
Maick Maick

impressão minha ou tem um beat de funk misturado a e ? '-'

Pred 5 mesiacmi
Poc Assado
Poc Assado

COME TO BRAZIL PLS ❤❤

Pred 5 mesiacmi
jones law
jones law

(((screaming in asian)))

Pred 6 mesiacmi
dotmura
dotmura

im seeing them this october!! oml im so excited

Pred 6 mesiacmi
looken4thachewin33
looken4thachewin33

yeah over 10 yrs ago, they got more work to do....very good at it now ..... gomen, itadakima

Pred 6 mesiacmi
jordy yapari
jordy yapari

indonesia??

Pred 6 mesiacmi
Chengshu Meng
Chengshu Meng

I'm crying in Australia.

Pred 6 mesiacmi
Dr. TJ
Dr. TJ

come Malaysia please

Pred 6 mesiacmi
Hannah Jackson
Hannah Jackson

Tour in Australia!!

Pred 6 mesiacmi
Sam Douglas
Sam Douglas

about fucking time yall are coming to canada. Already got my toronto tickets

Pred 6 mesiacmi
ana beatriz sz
ana beatriz sz

PRO BRASIL NINGUÉM QUER VIR

Pred 6 mesiacmi
jonathan powell
jonathan powell

I GOT MY TICKETT!!!!!!

Pred 7 mesiacmi
Lohran Squissatti
Lohran Squissatti

Beat Funk brasilian ? OMG, OYEEEEEAAAAAHHHHH

Pred 7 mesiacmi
Nicholas Hoffman
Nicholas Hoffman

Why the earrape tho

Pred 7 mesiacmi
ツswodox
ツswodox

Hey can you sign a guy called shotgun wang.

Pred 7 mesiacmi
Arlo Hidayat
Arlo Hidayat

PLS! Come to INDONESIA!

Pred 7 mesiacmi
SansDankTV
SansDankTV

idk if i'm correct or not but...is this suppose to be Joji's channel?

Pred 7 mesiacmi
지노
지노

with keith ape kiss !!

Pred 7 mesiacmi
杜妮
杜妮

Tokyo!!!please!!!

Pred 7 mesiacmi
Esther Castro
Esther Castro

Are the Dallas tickets all sold out

Pred 7 mesiacmi
Shon Phillips
Shon Phillips

No Miami 😭

Pred 7 mesiacmi
소뭐
소뭐

keith~~

Pred 7 mesiacmi
Aya kim
Aya kim

How about Brazil?

Pred 7 mesiacmi
dannyboi
dannyboi

Aya kim e essa batida de funk? Hahaha

Pred 7 mesiacmi
jack aitken
jack aitken

A hope you come to the UK.....

Pred 7 mesiacmi
Esp Narrative
Esp Narrative

But....Nashville... It's a typo right? 😍

Pred 7 mesiacmi
Alors Oui
Alors Oui

no france :(

Pred 7 mesiacmi
Lyrik Savea
Lyrik Savea

This looks like somewhere I wanna be. Too bad I'm in New Zealand...

Pred 7 mesiacmi
Yuky Fong
Yuky Fong

New Zealand plz.... Maybe Australia is still fine...

Pred 7 mesiacmi
JENNY Dai
JENNY Dai

higher brother

Pred 7 mesiacmi
LurkChard
LurkChard

You guys need to swoop up Manila grey! They’re so dope!

Pred 7 mesiacmi
Julie Delarue
Julie Delarue

Why won't u come in FR 😭 ?

Pred 7 mesiacmi
Andrew Gilmore
Andrew Gilmore

There is a big fanbase near North West Arkansas but no tour dates anywhere near come on y'all come to Fayetteville

Pred 7 mesiacmi
Dhani
Dhani

name music pls :(

Pred 7 mesiacmi
MrNintendoSwag
MrNintendoSwag

See you guys in Toronto I can't wait

Pred 7 mesiacmi
Mhd Saipul
Mhd Saipul

What the backsong

Pred 7 mesiacmi
Gillian J
Gillian J

Bought ticket in Houston!

Pred 7 mesiacmi
eiken tezuka
eiken tezuka

Music???

Pred 7 mesiacmi
Otherguyz Gt
Otherguyz Gt

I liked when its was skits

Pred 7 mesiacmi
Otapuri BNK48
Otapuri BNK48

I miss pink guy am thai fan. Joji

Pred 8 mesiacmi
Otherguyz Gt
Otherguyz Gt

wtf happened to pink guy

Pred 7 mesiacmi
Otherguyz Gt
Otherguyz Gt

I miss pink guy to

Pred 7 mesiacmi
aiden kenner
aiden kenner

yo what track is used for this

Pred 8 mesiacmi
Jean Quinay
Jean Quinay

Kohh and rich brian!!!

Pred 8 mesiacmi
gowons bitch
gowons bitch

anyone know the ages allowed to go? cause i’m uhh under 18

Pred 8 mesiacmi
愛Neuuh
愛Neuuh

Que estranho ter funk no fundo cara...Mas n deixa de ser sensacional kk

Pred 8 mesiacmi
Eduardo O. Lizarraga
Eduardo O. Lizarraga

who else is going to see them in LA?

Pred 8 mesiacmi
ISS TF
ISS TF

I will just cry till I get to go I guess...

Pred 8 mesiacmi
Anny JaDí
Anny JaDí

*cries in Spanish*

Pred 8 mesiacmi
Cara Me
Cara Me

We are waiting for you in your coutry bro Make it better.

Pred 8 mesiacmi
G T
G T

What’s the song that’s playing ?!!

Pred 8 mesiacmi
Reina Kaneda
Reina Kaneda

please come to japan🇯🇵

Pred 8 mesiacmi
KSLV SEASON
KSLV SEASON

funk from brasil kkk

Pred 8 mesiacmi
syd lmao
syd lmao

joji i’m coming to texas , be ready for me

Pred 8 mesiacmi
Lucia Sundari
Lucia Sundari

Berbahagialah kalian yg bisa nonton (: aku hanya bisa menunggu sampai njamur (:

Pred 8 mesiacmi
Younique Queer Boi
Younique Queer Boi

OMG THEY ARE COMING TO SEATTLE THAT IS WHERE I LIVE OMG I AM DYING WITH JOY

Pred 8 mesiacmi
GG WP
GG WP

THICC BASS

Pred 8 mesiacmi
Ning Fancy
Ning Fancy

higher brothers

Pred 8 mesiacmi
Eggo Death
Eggo Death

fucking come to Jacksonville im a scrubbbb

Pred 8 mesiacmi
Isaiah Bates
Isaiah Bates

SEE YALL IN AUSTIN

Pred 8 mesiacmi
BennyTD
BennyTD

Come to minnesota

Pred 8 mesiacmi
illianna mejia
illianna mejia

yall are gonna be in sf on my birthday!!😭💕

Pred 8 mesiacmi
ssc sion
ssc sion

Is this a taste of heaven?

Pred 8 mesiacmi
Vm Kayz
Vm Kayz

esse beat ta mt de funk carioca KDHJASLKJDHAJKSD

Pred 8 mesiacmi
GUALADON
GUALADON

COME TO THE UK !

Pred 8 mesiacmi
Mr. Sticknamation
Mr. Sticknamation

React to track meet by davetake flight

Pred 8 mesiacmi
Mr. Sticknamation
Mr. Sticknamation

React to track meet by davetake flight

Pred 8 mesiacmi
Shi Qi
Shi Qi

holy shit that’s my birthday

Pred 8 mesiacmi
DENIS DUARTE
DENIS DUARTE

Olha o Funkão do brasil hehehe

Pred 8 mesiacmi
Alex
Alex

Need a shirt of that

Pred 8 mesiacmi
Rastislav Pavlisin
Rastislav Pavlisin

Damn, whats the name of the song please? ;D

Pred 8 mesiacmi
Rice.Mane
Rice.Mane

I’m Mexican American but you should let me join 88RISING ;p

Pred 8 mesiacmi
massive legend
massive legend

ah hell yeah

Pred 8 mesiacmi
Sofia Hidayat
Sofia Hidayat

RICH BRIAN💞💞💞💞💞💞💞💞💞💞

Pred 8 mesiacmi
hey there
hey there

this is actually the definition of cool

Pred 8 mesiacmi
aditya Brahmana
aditya Brahmana

Tidak kejakarta?

Pred 8 mesiacmi
ryan is dead
ryan is dead

I’m so fucking hyped

Pred 8 mesiacmi
megara V.
megara V.

can we all talk about how sick that beat is tho

Pred 8 mesiacmi
giovane campione uccisore
giovane campione uccisore

earrape

Pred mesiacom
Waifu Senpai
Waifu Senpai

I saw joji..thats mean i must leave a like

Pred 8 mesiacmi
lil yoongi
lil yoongi

*cries in cetral europian*

Pred 8 mesiacmi
Elisa Grier
Elisa Grier

Imma die in austin omfff g😂😂😂💀

Pred 8 mesiacmi
Ian Szechy
Ian Szechy

Fuck tha ruless oooohh oooh

Pred 8 mesiacmi
李愚
李愚

下辈子美利坚

Pred 8 mesiacmi
hopeless memer
hopeless memer

George please come back we all love you. when i heard you quit TVfilthyfrank I couldn't believe it but then you didn't upload for 8 months. I just hope you remember that we as a YouTube community love you and your creative expression and just hope that you did not forget about the culture you created. So please don't forget about comedy we love you joji. *hope you're reading this joji

Pred 8 mesiacmi
JapaRzo ,
JapaRzo ,

wishing you guys make a tour in Eu Please

Pred 8 mesiacmi
darcey curran
darcey curran

Come to the UK

Pred 8 mesiacmi
R I
R I

kohh!!!!!

Pred 8 mesiacmi
yee yee
yee yee

DUDE i wish i was american

Pred 8 mesiacmi
Tenteki
Tenteki

song?

Pred 8 mesiacmi
PandaBoo 22
PandaBoo 22

Yay love Niki

Pred 8 mesiacmi
Thunder& Lightning
Thunder& Lightning

YA GURL GONNA BE THERE. iM hyPED soRrY yALL

Pred 8 mesiacmi

Ďalej

NIKI - Vintage (Official Music Video)

03:00

NIKI - Vintage (Official Music Video)

88rising

Zhliadnutia 3 700 000

Joji ft. Clams Casino - CAN'T GET OVER YOU

02:39

Joji ft. Clams Casino - CAN'T GET OVER YOU

88rising

Zhliadnutia 18 000 000

Joji - ATTENTION | A COLORS SHOW

02:07

Joji - ATTENTION | A COLORS SHOW

COLORS

Zhliadnutia 5 200 000

I Tried Following A Bob Ross Tutorial Using Frosting!

18:05

I Tried Following A Bob Ross Tutorial Using Frosting!

Rosanna Pansino

Zhliadnutia 4 368 890

Rich Brian and Pharrell Williams talk  GIRLS

04:07

Rich Brian and Pharrell Williams talk GIRLS

88rising

Zhliadnutia 1 300 000

Sun Rai - San Francisco Street

04:25

Sun Rai - San Francisco Street

Sun Rai

Zhliadnutia 7 800 000

boy pablo - Everytime

02:59

boy pablo - Everytime

777tv

Zhliadnutia 17 000 000

Childish Gambino - Feels Like Summer (Official Music Video)

04:46

Childish Gambino - Feels Like Summer (Official Music Video)

ChildishGambinoVEVO

Zhliadnutia 107 000 000

Kitbull | Pixar SparkShorts

8:58

Kitbull | Pixar SparkShorts

Disney•Pixar

Zhliadnutia 1 546 997

ALADDIN Trailer 2 (2019)

2:40

ALADDIN Trailer 2 (2019)

FilmSelect Trailer

Zhliadnutia 9 583 527

Chocolate vs. Real Food Challenge

14:28

Chocolate vs. Real Food Challenge

Good Mythical Morning

Zhliadnutia 1 602 126

Casanova Reflects On 6ix9ine Drama, Visiting Africa, New EP + Staying Out Of Trouble

34:30

Peppa Pig English Episodes | Peppa Pig Goes To Doll Hospital | Peppa Pig Official

1:2:21

Laminar Flow DISAMBIGUATION

9:18

Laminar Flow DISAMBIGUATION

CaptainDisillusion

Zhliadnutia 2 365 501

Dude Shaves Eyebrows | Overtime 7 | Dude Perfect

21:58

Dude Shaves Eyebrows | Overtime 7 | Dude Perfect

Dude Perfect

Zhliadnutia 11 713 534

Twin Swap DRIVE THRU Challenge

11:46

Twin Swap DRIVE THRU Challenge

Niki and Gabi

Zhliadnutia 3 346 092